הפועל ירושלים מתחזקת: טאריק פיליפ חתם עד תום העונה

טאריק פיליפ | הפועל ירושלים

הגארד האמריקני-אנגלי (26, 1.91) ששיחק בעונה החולפת בטורקיה ואף השתייך בעבר לליגת הקיץ של ה-NBA, סיפר כי מכיר את הקבוצה של קטש: "שמחתי כשהגיעה ההצערה להצטרף". קטש: "עוקבים אחריו זמן רב, ישפיע רבות"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה בבניית הסגל שלה לקראת העונה הבאה 2020/21. הבוקר (ראשון) הודיעה הקבוצה על החתמתו של טאריק פיליפ (26, 1.91) הגארד האמריקני-אנגלי שחתם לעונה בקבוצה.

פיליפ שיחק בעונה החולפת במדי הקבוצה הטורקית טופאש שסיימה במקום החמישי לפני שזו נעצרה בשל נגיף הקורונה. פיליפ העמיד במדיה העמיד ממוצעים של 11 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-24 דקות על הפרקט ב-21 משחקים בליגה הטורקית. ביורוקאפ, מנגד, קלע 11.6 נק', לקח 3.4 ריב' ומסר 4.1 אס' למשחק.

את הקריירה המקצוענית שלו באירופה החל במדי סולנוקי אולאי ההונגרית, איתה זכה בדאבל בעונת 2017-18. בעונה לאחר מכן שיחק במדי ממפיס האסל מה-G ליג, קבוצת הבת של ממפיס גריזליס. באותה עונה קלע 14 נקודות, רשם 5 ריבאונדים ומסר 3.8 אסיסטים למשחק. לאחר סיום העונה חתם בוושינגטון וויזארדס מה-NBA, אך השתתף רק בליגת הקיץ עם הקבוצה. הוא שיחק במדי נבחרת אנגליה במוקדמות אליפות העולם 2019. בשישה משחקים הוא קלע 6.5 נקודות, לקח 3.5 ריבאונדים ומסר קרוב ל-2 אסיסטים במשחק.

עודד קטש | הפועל "בנק יהב" ירושלים

מאמן הקבוצה, עודד קטש, מרוצה מההחתמה: "אנו עוקבים אחרי טאריק מהעונה הקודמת ואני שמח שהוא ינחת כאן בארנה. לטאריק יש את האופי שאנו מחפשים ואת היכולות על הפרקט לשחק ב-2 עמדות הגארד, ולהשפיע בשני צידי המגרש. אנחנו מחכים שיגיע ונתחיל לעבוד".

ומה היה לפיליפ עצמו להגיד? "בתור אחד שמשחק כמה שנים באירופה, אני מכיר את הפועל ושמחתי כשהגיעה ההצעה להצטרף. הייתה לי שיחה מצויינת עם המאמן ואחרי שראיתי כמה משחקים של הקבוצה אין לי ספק שאני אשתלב מצויין בסגנון המשחק. אני מודע לציפיות ולמסורת של המועדון ושמח להיות חלק מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי