סגר מעגל: בר טימור חתם בהפועל תל אביב

בר טימור | הפועל "בנק יהב" ירושלים

הגארד בן ה-28, שעזב את הפועל ירושלים בתום שש עונות, חוזר לקבוצה בה שיחק לראשונה בליגת העל: "הזיכרונות נשארו מתוקים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בר טימור סוגר מעגל: הגארד בן ה-28 שעזב בשבוע שעבר את הפועל ירושלים, חתם הבוקר (ראשון) בהפועל תל אביב, קבוצה בה פרץ בליגת העל. שתי קבוצות נוספות שניסו לצרף את טימור היו מכבי ראשון לציון והפועל חיפה, אך בסופו של דבר השחקן בחר בקבוצתו של יאניס קאסטריטיס.

"עברו כמה שנים, אבל הזיכרונות המתוקים נשארו", סיפר בר טימור לאחר החתימה, "אני שמח לחזור להפועל תל אביב ובטוח שיחד נביא את הקבוצה והמועדון למקומות שכולנו חולמים עליהם. מחכה לפגוש את כולכם וכולכן ביציע, ושתהיה לכולנו עונה טובה ומוצלחת".

מאמן הקבוצה יאניס קאסטריטיס: "אנחנו מקדמים בברכה את חזרתו של בר. הפועל תרצה להתבסס על שלד ישראלי חזק ובר הייתה האופציה המועדפת עלינו. אני בטוח שהוא יתרום לנו רבות גם על המגרש וגם בבניית תרבות של קבוצה מנצחת".

טימור, שגדל במחלקות הנוער של הפועל ומכבי חיפה, שיחק במדי האדומים מהכרמל בעונת הבכורה שלו בבוגרים, בליגה הלאומית. ב-2011 הצטרף להפועל תל אביב, אותה הדריך בזמנו ארז אדלשטיין, והיה שותף לעלייה לליגת העל. בעונת 2012/13 פרץ בדרג הבכיר של הכדורסל הישראלי ואף כיכב בניצחון בדרבי, עם 20 נקודות נגד מכבי תל אביב. בסיום אותה עונה עבר לאלבה ברלין, ממנה חזר לשש עונות בהפועל ירושלים.

טימור יהיה לאחד הישראלים הבכירים בסגל של קאסטריטיס, לצדו של ים מדר שעדיין לא החליט אם למשוך את שמו מדראפט ה-NBA או להעמיד עצמו לבחירה, כשגם חואקין שוכמן ורז אדם ימשיכו באדום.

בר טימור
סוגר מעגל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי