רכש ישראלי ראשון הקיץ: עוז בלייזר חתם לעונה אחת במכבי תל אביב

עוז בלייזר | מכבי תל אביב

הצהובים הכריזו על צירופו של קפטן מכבי ראשל"צ, שייכנס למשבצת שפינה דני אבדיה בעמדת הפורוורד: "אין שחקן שלא מכיר את המשמעות של המועדון - מוכן לאתגר"

(גודל טקסט)

רכש ישראלי ראשון הקיץ למכבי תל אביב. כצפוי, הצהובים צירפו היום (שלישי) את קפטן מכבי ראשון לציון בשנתיים האחרונות, עוז בלייזר, שחתם לעונה אחת ויתפוס את המשבצת שפינה דני אבדיה בעמדות הפורוורד.

בלייזר הנרגש אמר לאחת החתימה: "אני שמח ונרגש להגיע למכבי תל אביב. אני מוכן לאתגר החדש ורוצה להוכיח את מקומי ולהילחם בשביל הקבוצה. אין שחקן ישראלי שלא מכיר את המשמעות של מועדון כמו מכבי. אני מחכה כבר להתחיל ולפגוש את כל השחקנים והצוות. הדבר שאני הכי מחכה לו, ואפילו כבר מדמיין אותו, זה חזרת הקהל למגרשים – ולפגוש את האוהדים כשחקן מכבי בהיכל".

המאמן יאניס ספרופולוס הוסיף: "אני רוצה לברך את עוז בלייזר על הגעתו למכבי, הוא שחקן איכותי נוסף שייתן לקבוצה פתרונות נהדרים ויהיה חלק מהמשפחה שלנו. עוז הוא שחקן ישראלי שהוכיח שהוא מוכן למדרגה הבאה ולכן רצינו לצרף אותו למועדון שלנו".

בלייזר סומן כאופציה לחיזוק ישראלי מיד עם תום העונה, אך האלופה הגבירה את המגעים עמו לאחר שנתקלו בקשיים בצירופו של סנטר מכבי חיפה רומן סורקין, שוויתר על הצעת הצהובים בכדי להמשיך להתקדם בקבוצתו הנוכחית, זאת בנוסף לעובדה שהוא חתום לעונה נוספת וקבוצתו דרשה סכומים גבוהים בתמורה לשחרורו.

בלייזר (27, 1.99) הוא שחקן החיזוק השני של מכבי תל אביב הקיץ, אחרי כריס ג'ונס שיצטרף מבורסאספור הטורקית. בעונה החולפת העמיד הפורוורד ממוצעים של 9.7 נקודות ו-5.6 כדורים חוזרים למשחק, כאשר בפלייאוף קפץ ל-11.3 נקודות.

עוז בלייזר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי