רשמי: אדם אריאל חתם בהפועל ירושלים

אדם אריאל | הפועל ירושלים

הקלע בן ה-25 חזר למועדון בו גדל: "זה המקום בו גדלתי והמועדון אותו אני אוהד מהיותי ילד" סיפר לאחר החתימה. קטש: "מביא איתו המון נחישות, רוח לחימה ויכולת גבוהה מאוד במאני-טיים, כמו שראינו לצערנו"

(גודל טקסט)

לפני כשבועיים אדם אריאל הימם את הפועל ירושלים בפיינל פור, לאחר שקלע בשנייה האחרונה של חצי נגמר שלשה דרמטית ושלח את מכבי ראשון לציון לגמר. הערב (שלישי) הקלע סגר מעגל כאשר חתם לעונה הקרובה בקבוצה מהבירה, בה גדל.

לאחר החתימה אמר אריאל: "להגיד שאני מאוד שמח לחזור להפועל ירושלים זה יהיה אנדר-סטייטמנט. אני חוזר הביתה! הפועל י-ם זה המקום בו גדלתי והמועדון אותו אני אוהד מהיותי ילד. אני משוכנע שהניסיון שצברתי בשנים האחרונות ייסעו לי לעזור ולקחת את הקבוצה הכי רחוק שאפשר. אני כבר מחכה לחזור לארנה, ועוד יותר לזמנים בהם אוכל להתאחד עם האוהדים שלנו במגרש. יאללה הפועל!".

השחקן בן ה-25, שכאמור גדל במחלקת הנוער של האדומים, שיחק בהפועל ירושלים בין השנים 2012 לבין 2015, והיה חלק מהסגל שזכה באליפות הראשונה בתולדות המועדון. המאמן עודד קטש הוסיף: "המקום הטבעי של אריאל זה כאן, ואני שמח מאוד שהוא חוזר הביתה".

"ברמה המקצועית, מעבר לקליעה מעולה, הוא מביא איתו המון נחישות, רוח לחימה וכמו שלצערנו חווינו בפיינל פור האחרון, יכולת גבוהה מאוד כשהכסף על השולחן. אני בטוח שהוא יהיה חלק חשוב בפאזל שלנו בעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי