טישמן ממשיך בראשל"צ: "מקווה להמשיך להילחם על תארים"

נמרוד טישמן | מכבי ראשון לציון, רשמי

הרכז (29, 1.97) ירשום עונה שלישית במדי הקבוצה של גיא גודס: "המועדון הזה הוא כמו הבית שלי, מקווה לפתוח את העונה הבאה עם האוהדים". אשתקד רשם 7.3 נק' בממוצע בפלייאוף

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הגיעה עד לגמר הפיינל פור שם נכנעה למכבי תל אביב. המטרה הברורה של הקבוצה לקראת עונת 2020/21 היא שמירה על הסגל הקיים. זה לא כל כך הצליח לגבי הקפטן עוז בלייזר שחתם במכבי תל אביב. מנגד, היום (חמישי) הודיעה הקבוצה שהרכז נמרוד טישמן (29, 1.97) ממשיך במועדון לעונה שלישית. נזכיר כי לפני יומיים דריל מונרו חתם אף הוא על חוזה חדש.

טישמן שגדל בהפועל תל אביב והגיע לקבוצה ב-2018 ממכבי קריית גת, מרוצה מאוד: "אני שמח להמשיך לעונה שלישית במועדון שהוא כמו בית בשבילי. מקווה שנוכל לפתוח את עונת המשחקים הקרובה עם האוהדים הכתומים בבית מכבי ונמשיך להילחם ביחד על כל התארים".

המאמן גיא גודס הוסיף: "שמחים על החתימה והמשכיות של נמרוד טישמן אצלנו במועדון. זאת שנה שלישית שנמרוד חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה וביחד נמשיך להצעיד את ראשון בצמרת הכדורסל".

בעונה החולפת רשם בממוצע 4.7 נקודות בעונה הסדירה ב-16.9 דקות ו-17 דקות בממוצע בפלייאוף בהן קלע 7.3 נקודות. משחקו הטוב ביותר היה נגד חולון במחזור ה-21, אז קלע 13 נקודות.

גיא גודס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי