דיברתולומאו האריך חוזה במכבי ת"א: "אסיר תודה"

ג'ון דיברתולומאו | מכבי תל אביב

הקפטן חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ולא הסתיר את התרגשותו: "מהרגע הראשון הרגשתי בבית". ספרופולוס החמיא: "שחקן בעל ערך רב, עמוד תווך בקבוצה". עסקת ז'יז'יץ' עשויה להיסגר בקרוב

(גודל טקסט)

סגל מכבי תל אביב לעונת 2020/21 ממשיך לקבל צורה: היום (חמישי) האלופה הודיעה רשמית כי ג'ון דיברתולומאו חידש את חוזהו וימשיך בקבוצה גם בעונה הקרובה, שתהיה הרביעית שלו במדים הצהובים ובה הוא צפוי לחזור לשמש כקפטן הקבוצה.

המתאזרח, שסגר לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, החמיץ את מרבית העונה החולפת בעקבות שתי פציעות לא פשוטות שמהן סבל. בחודש דצמבר הגארד קרע את שריר החזה והושבת לחצי שנה, וזמן קצר לפני שהליגה חזרה מפגרת הקורונה הוא קרע חלקית את גיד אכילס, מה שמנע ממנו לקחת חלק במשחקי הפלייאוף. ההערכה היא שבמועדון ביקשו לכלול סעיף לפיו יוכלו להשתחרר מהחוזה במקרה שאחת הפציעות שהיו לשחקן בעונה חולפת תחזור על עצמה.

דיברתולומאו אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להמשיך במכבי תל אביב, הגופייה הצהובה הרגישה לי כמו בית מאז שהגעתי לפני שלוש שנים. אני אסיר תודה ומלא הערכה על כך שהמועדון והמאמן נתנו לי את ההזדמנות הזאת, במיוחד אחרי הפציעות של העונה האחרונה. אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אחזור לעשות את מה שאני אוהב עבור הקבוצה והאוהדים. יאללה מכבי". 

המאמן יאניס ספרופולוס הוסיף: "מכבי צריכה את הקפטן שלה וזו הסיבה מדוע כולנו במכבי מאוד שמחים שג'ון נשאר. הוא שחקן בעל ערך רב, עמוד תווך בקבוצה וחשוב מאוד שאנחנו נמשיך להילחם ביחד עם ג'ון עבור ההצלחה של מכבי". 

דיברתולומאו נחשב לשחקן מוערך מאוד על ידי ספרופולוס. הגארד הגיע למכבי תל אביב ב-2017, אחרי שנבחר לשחקן המצטיין בליגת העל בסיום עונתו השנייה במדי מכבי חיפה, איתה הגיע עד לגמר הפיינל פור. במדים הצהובים הוא היה שותף לשלוש אליפויות רצופות ובעונה החולפת רשם 7.9 נקודות ו-2.9 בממוצע בליגה.

ג'ון דיברתולומיאו, נייט וולטרס
ג'ון דיברתולומיאו, נייט וולטרס | עדי אבישי

מכבי תל אביב צפויה להודיע בימים הקרובים גם על הארכת החוזה של אנג'לו קלויארו ועל צירופו של הרכז כריס ג'ונס, כשגם עסקת אנטה ז'יז'יץ' עשויה להיסגר. בנוסף, בקבוצה מנהלים מגעים עם קווינסי אייסי, שנחשב גם הוא לשחקן מוערך במערכת ובעיני ספרופולוס. אתמול, חברו לקבוצה אות'לו האנטר שלח רמז עבה להנהלת מכבי, כשצייץ בטוויטר: "אח שלי קווינסי אייסי ראוי לעוד שנים רבות במכבי תל אביב. בואו נגרום לזה לקרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי