רג'י אפשואו חתם בהפועל ת"א: "מגיע עם ניסיון ברמות הגבוהות ביותר"

רג'י אפשואו | הפועל תל אביב

האדומים הכריזו על צירופו של הפורוורד האמריקני, שהרשים במדי מכבי חיפה לאחר פגרת הקורונה ושיחק בעבר ברג'יו אמיליה. המנהל המקצועי עידן פלדה: "סימנו אותו אחרי המשחק נגדם". החתמה גם למכבי ראשון לציון

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל בכדורגל ממשיכות בבניית הסגלים לקראת פתיחת עונת 2020/21 והיום (שישי) הגיעה תורה של הפועל תל אביב, שהודיעה על צירופו של הפורוורד האמריקני רג'י אפשואו (25, 2.03, שחתם על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

אפשואו מגיע להפועל לאחר שהרשים במדי מכבי חיפה, אליה הצטרף עם חזרת הליגה מפגרת הקורונה והעמיד בעשרת המשחקים בהם שיחק ממוצעים של 13.9 נקודות ו-7.6 כדורים חוזרים למשחק. את עונת 19/20 פתח במדי רג'יו אמיליה מהליגה האיטלקית הבכירה, במדיה קלע 11.9 נקודות למשחק יחד עם 6.2 ריבאונדים בממוצע. את הקריירה האירופית שלו פתח בטובינגן מהבונדסליגה, ובעונת 18/19 שיחק במדי אנדורה שהתמודדה ב-ACB וביורוקאפ.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, עידן פלדה, אמר: "רג'י הוא אחד השחקנים שסימנו כבר אחרי המשחק הראשון נגד מכבי חיפה עם חזרת הליגה. הוא מגיע אלינו עם ניסיון אירופי ברמות הגבוהות ביותר, ואני מאמין שסט היכולות שלו והיכולת האתלטית הגבוהה שלו תעזור לנו להגיע למקומות שכולנו רוצים".

החתמה גם למכבי ראשון לציון

סגנית האלופה הודיע העל החתמתו של נועם אביבי עד לתום עונת 2021/22. הפורוורד (2.01, 21), שחקן נבחרת העתודה שזכה באליפות אירופה, חבר לסגל הכתום לאחר פגרת הקורונה. המאמן גיא גודס אמר לאחר השלמת העסקה: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של נועם אביבי למשפחת מכבי ראשון לציון. נועם שחקן צעיר שמתאים לרוח המועדון הנותן במה ודרך לשחקנים צעירים מבטיחים".

נועם אביבי | מכבי ראשון לציון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי