מכבי תל אביב הכריזה על החתמת כריס ג'ונס: "צעד גדול עבורי"

כריס ג'ונס | מכבי תל אביב

כחודש לאחר הדיווחים על מימוש האופציה וצירופו מבורסאספור, האמריקאי חתם לשנה אצל האלופה: "מתרגש ומרגיש מוכן. מעולם לא שיחקתי מול אוהדים מרגשים כאלה". עוזרו של ספרופולוס האריך חוזה ל-3 עונות נוספות

(גודל טקסט)

זה היה ידוע בשבועות האחרונים, אבל הבוקר (ראשון) זה הוכרז רשמית: הרכז כריס ג'ונס, שכבר נחת בישראל, חתם במכבי תל אביב, שהפעילה את סעיף הסחרור שלו מבורסאספור על סך 50 אלף דולר. בסך הכל, שווי העסקה כולל התשלום לקבוצה הטורקית לא יעלה על חצי מיליון דולר.

ג'ונס, רכז אמריקני בן 27 (1.88 מ'), חתם לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת. לפי הודעת מכבי תל אביב, "מדובר במוביל כדור עם IQ כדורסל גבוה, יכולת מסירה גבוהה וניסיון בכדורסל האירופאי מול יריבות חזקות כגון אנאדולו אפס, פנרבחצ'ה ואחרות".

"אני נרגש מההזדמנות שמכבי נתנו לי, הבעלים, המאמן, המנהל הספורטיבי והצוות", אמר כריס ג'ונס לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "זה צעד גדול עבורי, אני מרגיש מוכן ואני אנצל אותו. אני מתרגש להצטרף לארגון כמו מכבי ולהיות חלק מהמסורת כשהמטרה להמשיך ולהביא אליפויות. אני נרגש לפגוש את האוהדים, ראיתי קטעי וידאו שלהם ושמעתי סיפורים. מעולם לא שיחקתי מול אוהדים מרגשים ומלאי תשוקה כל כך כמו האוהדים של מכבי ואני שמח שאני הולך להיות חלק מזה".

כריס ג'ונס | מכבי תל אביב, רשמי

"כריס שחקן מאוד מוכשר שיכול לקלוע ולמסור. הוא רכז עם כל המאפיינים שיכול לארגן את הקבוצה שלנו ואת המשחק שלנו", אמר לאתר הרשמי המאמן יאניס ספרופולוס על החיזוק החדש. "הוא בגיל ובמצב האופטימלי לעשות קפיצה ולהגיע לא רק ליורוליג, אלא לקבוצה מדרג גבוה כמו מכבי. אני שמח על ההחתמה הזו ואין לי ספק שהוא ישתלב".

מלבד ג'ונס, אלופת המדינה הכריזה גם על הארכת חוזהו של ואסיליס יראגוטליס, עוזרו של יאניס ספרופולוס, שיישאר ביד אליהו גם בשלוש העונות הקרובות. היווני בן ה-47 מוערך מאוד על ידי ההנהלה, ומהווה דמות אהובה מאוד בחדר ההלבשה.

במקביל, מכבי ת"א צפויה להודיע בימים הקרובים גם על הארכת החוזה של אנג'לו קלויארו, כשגם עסקת אנטה ז'יז'יץ' עשויה להיסגר בקרוב. בנוסף, בקבוצה מנהלים מגעים עם קווינסי אייסי, שמחזור גם על ידי ברצלונה ונחשב גם הוא לשחקן מוערך במערכת ובעיני ספרופולוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי