אלעד חסין: "בנינו קבוצה עם אנשים שמחויבים לסמל. מצפים לדרבי"

אלעד חסין
אלעד חסין | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה נרגש לקראת החזרה לליגה הבכירה אחרי 30 שנה. בראיון ל-103FM הוא מסביר מדוע אין מתאזרחים ("גם בגלל הקנסות, אך לא מצאנו את השחקן המתאים"), מרוצה מהסגל האיכותי ומבהיר: "זו קבוצת אוהדים"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם עלתה "על שולחן הדיונים" לליגת העל, אך עשה זאת אחרי עונה מוצלחת בליגה הלאומית וכעת, כשהיא חוזרת לדרג הראשון של הכדורסל הישראלי אחרי 30 שנים, היא מתכוונת לתקוע יתד. לשם כך, המאמן אלעד חסין בנה סגל איכותי שכולל ישראלים מנוסים, בראשם עמית שמחון. חסין התראיין אתמול (שני) ל-103FM, סיפר מה נראה מהקבוצה שלו בעונה הקרובה והתייחס גם לסוגיית המתאזרחים.

עמית שמחון חתם ל-3 שנים: "סימנו אותו כישראלי בכיר שאנחנו מאוד רוצים ואני שמח שהצלחנו להשיג אותו. החתמנו לידו עוד שחקנים שאני חושב שיש בהם את הדנ"א של מה שאנחנו מחפשים, תשוקה ואהבה למשחק. לוחמים, שמכניסים אנרגיות למשחק. ראקים באקלס וג'ייסון סיגרס ממשיכים איתנו מהליגה השנייה, היה לנו חיבור נהדר שנה שעברה ולכן החלטנו לשמור על שני השחקנים האלה גם בעונה הקרובה".

למה אין מתאזרחים: "גם בגלל הקנסות, שזה קצת מוזר לי כאחד שנמצא כבר כמה שנים בעסק. אבל לא מצאנו גם את השחקן המתאים. חיפשנו לפי מה שהם נותנים על המגרש ולפי האופי שלהם, לא לפי האזרחות. למה זה מוזר? זה לא הוגן, יש יהודים לגיטימיים שצריכים לקבל תעודת זהות ישראלית ולא ישחקו השנה בישראל בגלל התקנות והם נפגעים".

הסגל האיכותי בקבוצה שלו: "כשאני באתי להפועל חיפה ראיתי כמה תמונות של אנשים כמו פיני גרשון, עדי גורדון, גיא גודס כמובן, חיים זלוטיקמן. זה מועדון עם היסטוריה מפוארת, מושתת ובנוי על אהבה ותשוקה לסמל ולמועדון. אנחנו בימים שהסמל בספורט הולך למסחריות וכו'. אם לא האהבה של יובל רוסמן וראובן אלקס להפועל חיפה, היא לא הייתה קיימת".

"הקבוצה היא קבוצת אוהדים, שיש עמותה שמנהלת אותה. אפילו הספונסרים שלנו, בי-קיור לייזר, אלה אנשים שאהדו את הפועל חיפה עוד בשנות ה-80 וה-90. זו הייתה אחת המטרות שלי בבחירת השחקנים, אנשים שמחויבים למועדון ולסמל. זה משהו שנעלם קצת בכדורסל".

איך זה לשחק ברוממה מול מכבי חיפה: "אני רק שמעתי על הדרבים וזה מאוד מסקרן. רוממה מתקן מדהים. אני חושב שהכדורסל הרוויח מזה שמועדון כמו הפועל חיפה נמצא בטופ. אגב, לא מדברים על זה, אנחנו כרגע לא נמצאים בליגת העל או בליגה הלאומית אלא באיזשהו מקום באמצע. למעשה עוד לא קיבלנו אישור סופי שאנחנו בליגת העל. זה הזוי, באתר של מנהלת הליגה הפועל חיפה לא מופיעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי