עידן אלבר חתם לעונה אחת במכבי ת"א: "שמח לחזור הביתה"

עידן אלבר
עידן אלבר | דני מרון

רכש שלישי לצהובים הקיץ: הגארד, ששיחק בעונה החולפת במדי נס ציונה, אמר: "אני שב למועדון שהתחלתי בו מגיל 5". ספרופולוס: "הוא גדל כאן ויהיו לו הזדמנויות"

(גודל טקסט)

רכש שלישי הקיץ למכבי תל אביב, שהודיעה היום (חמישי) על החתמתו של עידן אלבר בן ה-20, ששיחק בעונה שעברה בשורות עירוני נס ציונה. הגארד, שגדל במחלקת הנוער של המועדון הצהוב וזכה עם נבחרת העתודה באליפות אירופה לנבחרות צעירות 2019, קטף גם את גביע המדינה לנערים ואליפות המדינה לנוער בצהוב-כחול לפני שהחל את דרכו המקצוענית. אלבר מצטרף לעוז בלייזר וכריס ג'ונס שחתמו לאחרונה.

המאמן יאניס ספרופולוס. אמר לאחר השלמת העסקה: "עידן אלבר הוא שחקן ישראלי נוסף שאנחנו מאמינים בו. הוא כבר חלק ממשפחת מכבי, כי הוא במועדון מגיל 5. אני שמח שהחתמנו אותו. הוא שחקן שגדל במכבי וחוזר ויהיו לו ההזדמנויות לעזור לקבוצה ולהיות חלק מתכנית הפיתוח המצליחה שלנו". 

אלבר עצמו סיפר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני שמח לחזור הביתה למועדון שהתחלתי לשחק בו מגיל 5 וששנים הייתי מגיע למשחקים עם המשפחה כמנויים בשער 3. זה חלום שהתגשם. אני מוכן לאתגר, מצפה בקוצר רוח לעלות על המגרש ולשחק עבור המועדון והאוהדים".

בעונת 2018/19 הוחתם אלבר בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. הוא לקח חלק ב-31 משחקים וסיפק 10.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים ב-26 דקות בממוצע למשחק. בסיום אותה עונה בלאומית צורף על ידי ספרופולוס לקבוצה הבכירה של מכבי תל אביב, בשורותיה התאמן כחודשיים. 

בעונה החולפת צורף אלבר לסגל של עירוני נס ציונה מליגת העל. השחקן הצעיר שותף ב-23 משחקים בעונה הסדירה והספיק לתרום 2.4 נקודות בממוצע לערב. בפלייאוף האחרון לקח חלק בשני המשחקים מול הפועל ירושלים, כאשר באחרון מתוכם קלע 6 נקודות ב-15 דקות על המגרש. 

עידן אלבר, עומרי כספי | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי