עוד רכש לירושלים: לוקה מיטרוביץ' הסרבי הצטרף

לוקה מיטרוביץ' | הפועל ירושלים, רשמי

שחקן הפנים (27, 2.06) חתם על חוזה עד לאחר הפיינל-8 בליגת האלופות ולקבוצה תהיה אפשרות להשאירו עד תום העונה. שיחק במנרסה הספרדית ובעבר גם בכוכב האדום, מורסיה ובמברג. קטש: "יש לו ניסיון רב ביורוליג"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים סיימה את העונה שעברה בטעם חמוץ כאשר לא הצליחה להעפיל לגמר הפיינל פור. הקבוצה של עודד קטש עושה מאמצים גדולים כדי לבנות קבוצה חזקה לקראת העונה הבאה. היום (ראשון) הודיעה ירושלים על צירופו של לוקה מיטרוביץ' (27, 2.06), שחקן הפנים הסרבי.

מיטרוביץ' שיחק בעונה האחרונה בספרד במדי מנרסה, ובעברו עבר גם בכוכב האדום בלגרד, מורסיה ובמברג. מיטרוביץ' חתם על חוזה עד לאחר הפיינל 8 של ליגת האלופות כאשר לקבוצה יש אופציה להשאירו עד תום העונה.

עודד קטש, התייחס לצירופו של השחקן: "אני שמח מאוד שלוקה מצטרף לקבוצה. יש לו ניסיון רב ביורוליג והוא שיחק במועדונים גדולים שזכו בתארים. הגיוון שלו וגם העובדה שיכול לשחק בשתי עמדות הפנים יוסיפו לנו המון. אני משוכנע שהוא יתרום לנו רבות להשגת המטרות המיידיות שלנו".

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

ומה לשחקן עצמו היה לומר? מיטרוביץ' התרגש: "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל ירושלים שהוא מועדון נהדר עם מסורת. אני מחכה ומצפה לעלות למטוס ולפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי