הסגל הושלם: הפועל אילת צירפה את קייסי פרת'ר

קייסי פרת'ר | הפועל אילת, רשמי

הקומבו גארד (29, 1.98), בוגר אוניברסיטת פלורידה, העמיד ממוצעים מרשימים של 13.8 נק' ו-5 ריב' בעונת הסניור במכללה. הוחתם ע"י הפיניקס לאחר שהרשים בליגת הקיץ אך שוחרר לאחר כחודש. פתיחת האימונים: ב-1.9

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת תפתח את אימוניה בתאריך האחד בספטמבר. היום (ראשון) הודיעה הקבוצה של אריק אלפסי כי סגל הקבוצה הושלם עם החתמתו של הקומבו גארד קייסי פרת'ר (29, 1.98). פרת'ר, בוגר אוניברסיטת פלורידה, העמיד ממוצעים מרשימים של 13.8 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק בעונת הסניור במכללה. לאחר שהרשים בליגת הקיץ, הוחתם על ידי הפיניקס סאנס מה-NBA אך שוחרר לאחר כחודש ועבר לשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA.

בעונת 2015/2016 פרת'ר את האוקיינוס נחת בליגה האוסטרלית שם שיחק במדי פרת' ווילדקאטס מהליגה הראשונה. הוא הספיק לשחק גם במדי אולם מהליגה הגרמנית אך בעונת 2017/2018 חזר לאוסטרליה והפעם למדי מלבורן יונייטד. אחרי עונה מרשימה באוסטרליה, חתם פרת'ר בפרומיטיאס פטרס מהליגה היוונית הראשונה ובמדיה העמיד ממוצעים של 10.8 נק' למשחק.

פרת'ר מצטרף למרקל בראון, ג'ו רגלנד, ג'וש ניבו, יהונתן שולדבראנד, בן קרטר, מירון רוינה, רועי הובר, צוף בן משה, עידו דוידי, רזיאל חיון, ירדן אשכנזי, נועם אדרי, טל אופיר ועידו הראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי