דקוואן קוק חתם בהפועל תל אביב: "בנינו סגל מאוזן ומעניין"

דקוואן קוק
דקוואן קוק | מאור אלקסלסי

האדומים צירפו את מלך הסלים של עירוני נס ציונה בשנתיים האחרונות והשלימו את הסגל. המנהל המקצועי עידן פלדה: "חיפשנו פורוורד עם קליעה מחוץ לקשת ברמה גבוהה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השלימה באופן רשמי את בניית הסגל לקראת עונת 2020/21. היום (שני) הכריזו האדומים על צירופו של השחקן האחרון בפאזל, הפורוורד האמריקני דקוואן קוק (33, 1.96), שחתם לעונה אחת באדום, אחרי שסיים את שתי העונות האחרונות כמלך הסלים של עירוני נס ציונה.

עידן פלדה, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, אמר: "חיפשנו שחקן בעמדה הזו עם קליעה מחוץ לקשת ברמה גבוהה, ודקוואן הוכיח במהלך הקריירה שהוא הבחור המתאים. סגרנו את הסגל לקראת עונת 20/21, ואני חושב שבנינו סגל מעניין ומאוזן, עם שחקנים שמשלימים האחד את השני ובני אדם טובים שיידעו להילחם ולעבוד קשה בכל יום".

קוק, שנבחר במקום ה-21 בדראפט 2007, שיחק בעבר בארבע קבוצות NBA: מיאמי היט, שיקגו בולס, אוקלהומה סיטי ת'אנדר ויוסטון רוקטס. בנוסף, זכה בתואר אלוף השלשות במהלך אירועי האול-סטאר בשנת 2009.

מאז עונת 17/18 הוא שיחק בעירוני נס ציונה, כשבשתי העונות הראשונות סיים כמלך הסלים של הקבוצה עם ממוצעים של 16.3 ו-17.1 נקודות. בעונה שעברה קלע יותר משתי שלשות למשחק בממוצע עם 35.7%. בעונת 18/19 קלע יותר משלוש שלשות בממוצע בכמעט 37% ובעונת 17/18 קלע כשלוש שלשות בממוצע ב-37.4%.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי