נבחרות ישראל 3X3 יצאו להונגריה להשתתף בתחרות

נבחרת ישראל 3X3 | איגוד הכדורסל

לראשונה בעידן הקורונה יצאו נבחרות הבנים והבנות לדברצן. במקום אליפות העולם שבוטלה ע"י פיב"א לאור התחלואה הגוברת בקורונה, יתקיים פסטיבל מיוחד בעיר. דני גוט ייאמן את שתי הנבחרות

(גודל טקסט)

לראשונה בתקופת הקורונה, יצאו הבוקר נבחרות הכדורסל של ישראל עד גיל 18 (בנים ובנות יחד) לדברצן שבהונגריה כדי להשתתף בפסטיבל 3X3 בעיר. במקום הייתה אמורה להתקיים אליפות העולם, אך לפני כשבועיים התקבלה החלטה ע"י פיב"א לבטל את התחרות לאור משבר הקורונה והתחלואה ההולכת וגדלה במספר מדינות.

המקומיים החליטו לקיים בעיר פסטיבל משחקים ואיגוד הכדורסל החליט לשלוח את נבחרות הבנים שהייתה אמורה להשתתף באליפות העולם ולצרף אליה את נבחרת הבנות. בתחרות ישתתפו נבחרות כמו סרביה, גרמניה, הונגריה, צ'כיה ועוד.

נבחרת הבנים תכלול את אליעד טל, שגיא זילברשלג, רועי פרצקי ושוהם גת והבנות כולן מהאקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט פיי אולאולה, מיכל דהר, מיקה מידן ונוי חביב. את שתי הנבחרות יאמן דני גוט.

נבחרת ישראל גברים 3X3 | איגוד הכדורסל
נבחרת ישראל בנשים 3X3 | איגוד הכדורסל

במקביל תתקיים במקום גם תחרות ראשונה בעידן הקורונה במסגרת הWorldtour , סבב ה-3X3 העולמי, בהשתתפות 12 הקבוצות הטובות בעולם, בו מחולקים פרסים כספיים גבוהים.

כזכור, במאי הייתה אמורה להתקיים בארץ תחרות מוקדמות אליפות אירופה לבוגרות ולבוגרים בנמל ת"א, אבל גם היא נדחתה בשל המשבר העולמי.

מגרש האימונים | איגוד הכדורסל
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי