אבי בן שימול חתם במכבי חיפה: "אחד הרכזים הטובים בליגה"

אבי בן שימול
אבי בן שימול | מכבי חיפה

השחקן בן ה-35, ששוחרר מהפועל אילת לאחרונה, סגר לעונה אחת בשורות הירוקים מהכרמל. שם תהיה זו הקדנציה השנייה שלו: "שמח לחזור למועדון שאני מכיר ואוהב", אמר לאחר החתימה. גם המתאזרח ג'ורדן כהן הצטרף

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2020/21. היום (חמישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של אבי בן שימול, שיחזור לקדנציה שנייה במדים הירוקים אחרי שסגר לעונה אחת. הרכז (35, 1.94) ששוחרר לאחרונה מהפועל אילת, רשם בעונה האחרונה ממוצעים של 7.2 נקודות ו-5.8 אסיסטים למשחק. בן שימול שיחק במכבי חיפה בין השנים 2010-2012 והוא השחקן השלישי שעושה קאמבק לכרמל העונה, יחד עם דונטה סמית' ואלכס צ'וברביץ'.

השחקן הוותיק זכה בשתי אליפויות, במדי מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, והוא חבר קבע בצמרת טבלת האסיסטים של ליגת העל, כאשר ב-2018 וב-2019 סיים כמלך האסיסטים. בסך הכל, במהלך הקריירה הוא מסר 1704 ומדורג במקום השני ב-30 השנים האחרונות, אחרי מאיר טפירו.

"אני שמח מאוד לחזור למועדון שאני מכיר ואוהב. אני מחכה כבר להתחיל את העבודה לקראת העונה ולפתוח פרק חדש-ישן בירוק", אמר בן שימול לאר החתימה. מאמן הקבוצה דניאל סאואנה בירך על הרכש: "את יכולותיו של אבי אנחנו מכירים מצוין. אני מאוד שמח על ההזדמנות לאמן את אחד הישראלים הטובים בליגה". הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "אבי הוא אחד הרכזים הטובים בליגה. שמחים לקבל אותו בחזרה למכבי חיפה".

דניאל סאואנה
דניאל סאואנה | עומרי שטיין

עוד לפני כן, בשעות הבוקר, מכבי חיפה הכריזה על החתמתו של הגארד הישראלי-אמריקאי ג'ורדן כהן (23, 1.88) לשנה אחת. כהן מתחיל את קריירת הכדורסל המקצוענית שלו לאחר שסיים ארבע שנים בקולג' ליהיי מהליגה הראשונה.

כהן הוביל את קבוצתו בעונה האחרונה עם 14.2 נקודות (דייק ב-38% לשלוש) ו-4.2 אסיסטים ב-32.4 דקות בממוצע. הגארד היה שחקן מפתח בקולג' כשפתח בחמישייה ב-62 מתוך 63 המשחקים בשנתיים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי