רוסמן: "האם יואב כץ יצטרף? עד עכשיו הכל היה בסדר"

יובל רוסמן, שלומי פרי | הפועל חיפה

הבעלים של הפועל חיפה בכדורסל התראיין לתכנית הספורט של 103FM לאחר סיום הסאגה וההכרזה הסופית שהקבוצה תשחק בליגת העל, נשאל לגבי הבעלים של האחות מהכדורגל וחשף פרטים מהפגישה בין נציגי האיגוד למנהלת

(גודל טקסט)

אחרי ימים של סאגה, בהם המנהלת סירבה לעלות את הפועל חיפה ליגה, הנושא נפתר ביום רביעי האחרון. נציגי האיגוד ערכו פגישה יחד עם יו"ר המנהלת שמואל פרנקל ולבסוף הגיעו להסכם, לפיו הקבוצה תשחק כמתוכנן בליגה הבכירה בעונה הקרובה, והיא תכלול 13 קבוצות.

הבעלים, יובל רוסמן, התראיין לתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על הנושא: "חזרנו מפגישה במנהלת, ישבנו עם שמואל פרנקל, עם שלומי פרי. קיבלו אותנו יפה מאוד, הבנתי שזה לא היה משהו אישי נגדנו אלא יותר עניינים ביניהם לבין האיגוד".

פרנקל נגד הליגה הלאומית: "אני יכול להגיד שהוא שאל אותי לגבי הקבוצות בלאומית ואמרתי לו שיש שם לפחות ארבע או חמש קבוצות עם יכולות כלכליות לבנות את עצמן לליגה הראשונה. לא רציתי להיכנס לנושא האולמות".

"הייתה פגישה מצוינת, מעל שעתיים שדיברו איתנו על כל ההיבטים שאנחנו צריכים להתכונן", המשיך רוסמן. "הם היו מופתעים שבאנו די מוכנים, שבאמת החתמנו שחקנים. אמרתי לשמוליק 'תראה, הפועל חיפה כבר מעל חודשיים בונה קבוצה וזרים נוחתים'. הוא שאל איך בנויה הקבוצה, מי בניהול ומי האנשים שעוטפים את המועדון. אז כמובן שהזכרתי את המכובדים כמו ראובן אלקס, יאיר לוינשטיין ומשה מילר, אנשים חזקים מאוד בשוק הכלכלי. הוא רואה שיש למועדון הזה מעטפת של אוהדים רבים. הפועל חיפה זו לא עוד קבוצה בליגה".

נושא הקהל: "מהישיבה הזו אני מבין שכנראה יהיה שינוי כי ברגע שייתנו לתאטראות להכניס קהל, לא מן הנמנע שגם בספורט יתירו להכניס אחוז מסוים ואז יכול להיות מצב שבאוקטובר, לצורך העניין, באולם של 5,000 יתנו להכניס 1,500. לנו בשנה האחרונה בליגה הלאומית, היו משחקים של 600 והיו גם 800 ו-900. יש הבדל משמעותי בין ליגה לאומית לליגת העל. הפועל חיפה בליגה השנייה הביאה לכל משחק חוץ בין 50 ל-150 איש. זה לא מובן מאליו. אוטובוס קבוע של אוהדים נסע עם הקבוצה, מעבר לזה שיש להפועל חיפה הרבה אוהדים במרכז".

המסלול שהקבוצה עשתה לליגת העל: "התחלנו מליגה ב'. לאורך כל השנים צברנו עוד ועוד ספונסרים. גם חברת 'בי קיור לייזר' שהצטרפה השנה, בואו תראו איזה מעטפת היא נותנת. הם רק רוצים עוד ועוד כדי לקדם ולהעצים את המועדון. מתוך המקום הזה אנחנו צוברים כוחות כלכליים ונפשיים כדי שהמועדון הזה יחזור להיות באמת משהו משמעותי בכדורסל הישראלי".

האם קיימת אפשרות שיואב כץ יצטרף ויוכל לעזור: "לא לא, למה? עד עכשיו הכל היה בסדר. לא תודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי