קלארק: "נעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה לצמרת הכדורסל הישראלי"

קנדל אנתוני, ג'אקים דונלדסון, קותי קלארק, פרנק גיינס | בני הרצליה

ארבעת הזרים של בני הרצליה נחתו בארץ לקראת פתיחת האימונים, הפורוורד שהצטרף הקיץ: "שמעתי הרבה על ההיסטוריה של המועדון". דונלדסון: "לפני שנה הייתה לי מטרה לפתוח את עונת 20/21 בליגת העל, שמח שזה קרה"

(גודל טקסט)

בבני הרצליה קיבלו בסוף השבוע האחרון את פניהם של ארבעת השחקנים הזרים של המועדון: ג'אקים דונלדסון וקנדל אנתוני ששבו לעונה נוספת בקבוצה וקותי קלארק ופרנק גיינס שהצטרפו למועדון בקיץ.

דונלדסון, עבורו זו תהיה עונה שלישית בקבוצה לאחר ששיחק בה גם בעונת 2013/14, אמר אחרי שנחת: "הגעתי לכאן לפני שנה עם מטרה ברורה, לפתוח את עונת 2020/21 בליגת העל עם בני הרצליה. אני מאוד שמח שזה קרה, יש לי מחויבות גדולה למועדון ואעשה הכל כדי שנעשה עונה מוצלחת".

קלארק שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בישראל במדי הפועל גליל עליון והמשיך לקריירה מרשימה שכללה שתי עונות ביורוליג, עם קאזאן ובודוצ'נוסט, סיפר: "אני מאוד שמח לחזור לישראל ולהגיע לבני הרצליה. שמעתי הרבה על ההיסטוריה של המועדון ואני מצפה שנעשה עונה טובה במטרה להחזיר את הקבוצה לצמרת הכדורסל הישראלי".

קנדל אנתוני
קנדל אנתוני | עדי אבישי

אנתוני, שעלה עם הקבוצה מהליגה הלאומית וצפוי להיות אחד הזרים הנמוכים בהיסטוריה של הליגה (1.73) אמר: "יש לי חיבור מאוד מיוחד למועדון, נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו, בתקווה שהם גם יוכלו להגיע לאולמות ולתמוך בנו".

לסיום, גיינס, שמגיע לקבוצה אחרי שנתיים מוצלחות באיטליה, במהלכן היה מלך הסלים של הליגה האיטלקית ב-2018/19, הוסיף: "שמעתי הרבה על ישראל ואני מחכה כבר לסיים את תקופת הבידוד כדי לפגוש גם את השחקנים ישראלים ושנתחיל להתאמן יחד כדי להשיג את המטרות שלנו העונה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי