הפועל ירושלים אישרה: ג'ייקובן בראון מונה לקפטן

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

הגארד, שעזב לאחר התפרצות הקורונה וחזר, זכה לכבוד להוביל את הקבוצה של קטש: "בחור רגיש שכל השחקנים והצוות חושבים שהוא האדם הנכון", אמר המאמן

(גודל טקסט)

ג'ייקובן בראון, אחד מהשחקנים המצטיינים של הפועל ירושלים בעונה החולפת בליגה ובליגת האלופות, שכמובן זכה עם הקבוצה בשני גביעים, מונה היום (רביעי) לקפטן וייכנס לנעליו של טימור שעזב. "מרגש לקבל את האתגר", אמר בראון לאתר הרשמי של המועדון.

"אני כבר זמן רב עם המאמן ועם הקבוצה", הוסיף בראון, שכזכור עזב לאחר התפרצות הקורונה ושב לקבוצה בחודש שעבר. "אני רק צריך להנהיג באמצעות דוגמה אישית ולוודא שבכל יום אני עושה את הכי טוב שאני יכול. שום דבר לא משתנה, אני ממשיך להיות ג'ייקובן. אנסה פשוט להיות שם בשביל החברים, לא צריך להגיד יותר מדי כדי להיות מנהיג גדול. הפרטים הקטנים הם מה שחשובים".

מאמן הקבוצה עודד קטש התייחס למינוי: "עם ג'ייקובן זה תמיד קל. הוא לא שחקן רגיל. גם ביכולות שלו וגם בחיבור שלו. כבר מהימים הראשונים אפשר לראות שהוא לוקח את התפקיד ברצינות ומאוד חיובי ועוזר לכולם כמו שהוא עושה תמיד. הוא מאוד איכפתי, הוא בחור מאוד רגיש. כל השחקנים והצוות חושבים שהוא האדם הנכון".

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

"אני חושב שההחלטה למנות את ג'ייקובן היא טובה לכולם", סיכם המנהל המקצועי, יותם הלפרין. "זה טוב לקבוצה וזה טוב לג'ייקובן עצמו. הוא מתחיל איתנו כבר את השנה השלישית וכבר אפשר להגיד שהוא היה אחד מהשחקנים הדומיננטיים ביותר גם מחוץ למגרש. מאוד אוהבים אותו ומאוד מכבדים את הדעות שלו. הוא לא מנהיג שקט, הוא מסוג המנהיגים שרואים עליהם".

כאמור, בראון זכה עם הפועל בשני גביעי מדינה (באחרון גם זכה בתואר ה-MVP), והוסיף גם זכייה בגביע ווינר. בעונה האחרונה קלע בראון 15.4 נקודות, מסר 5.9 אסיסטים ולקח 3 ריבאונדים למשחק ב-26 דקות על הפרקט. במסגרת ליגת האלופות של פיב"א (BCL) בראון קלע 14.3 נקודות, מסר 5 אסיסטים ולקח 3.8 ריבאונדים ב-26.6 דקות על הפרקט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי