פי ג'יי טאקר: "האליפות עם הפועל חולון – הרגע הגדול בקריירה שלי"

פי ג'יי טאקר | Jim Poorten/NBAE via Getty Images

אקס הסגולים ושחקן יוסטון רוקטס בהווה נזכר באליפות ההיסטורית ב-2008 ופרגן לאוהדים: "הקולניים ביותר שראיתי, אין קבוצה שמתקרבת לזה"

(גודל טקסט)

כבר שמונה עונות ברציפות שפי ג'יי טאקר הוא יותר משחקן לגיטימי ב-NBA, אך בעיני אוהדי הכדורסל בישראל, הוא תמיד יהיה מזוהה עם הפועל חולון בזכות העונה הקסומה שסיפק במדי הסגולים-צהובים, אותם הוביל לאליפות היסטורית ובלתי נשכחת בעונת 2007/08. כתב הניו יורק טיימס המוערך, מארק שטיין, פרסם היום (חמישי) כתבה נרחבת על דרכו של השחקן לקבלת צ'אנס אמיתי בליגה הטובה בעולם ומסתבר שגם עבור טאקר, הימים בישראל זכורים לטובה.

"עד היום, היא מספר 1 ברגעי הכדורסל שלי", סיפר טאקר במסגרת הראיון על האליפות שלקח עם חולון, שהגיעה לאחר ניצחון דרמטי על מכבי תל אביב בגמר הפיינל פור וקטעה רצף בן 15 שנים שבהן הצהובים זכו באליפות ליגת העל. הפורוורד ציין גם כי אוהדי הפועל חולון היו הקולניים ביותר שהוא ראה מימיו: "ללא שום ספק, אין קבוצה שאפילו מתקרבת לזה".

גם עומרי כספי צוטט בכתבה וסיפר על חווית ההתמודדות מול טאקר, בתור שחקן צעיר במכבי תל אביב בימים שבהם הפורוורד האמריקאי נבחר לשחקן המצטיין של העונה בישראל: "הוא פשוט היה דורס שחקנים בצבע, אף אחד בליגה לא היה יכול להתמודד איתו פיזית".

כידוע, כיום טאקר הוא שחקן חמישייה ביוסטון רוקטס ונחשב לאחד מהשומרים הטובים ביותר ב-NBA, כאשר הוא מנסה לעזור לטקסנים לגבור על לוס אנג'לס לייקרס בסדרת חצי גמר המערב. במשחק השני בסדרה, בו הקבוצה שלו הפסידה 117:109, טאקר הצטיין עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים.

לנצח יהיה מזוהה עם הפועל חולון | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי