20 נק' ו-12 ריב' לז'יז'יץ', 74:77 למכבי ת"א על חולון

אנטה ז'יז'יץ' | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הקרואטי החדש של האלופה להט עם דאבל-דאבל במשחק ההכנה הראשון, שהיה צמוד מאוד מול הסגולים. 16 נק' להאנטר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) את משחקי ההכנה שלה לקראת עונת 2020/21, והיא עשתה זאת ברגל ימין עם ניצחון 74:77 על הפועל חולון בתום משחק צמוד. ואם יש מישהו שהאלופה יכולה להיות מעודדת ממנו – הוא אנטה ז'יז'יץ.

הרכש החדש עלה בחמישייה יחד עם סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי, עוז בלייזר ואנג'לו קלויארו ובלט עם דאבל-דאבל – 20 נקודות ו-12 ריבאונדים. אות'לו האנטר הוסיף גם הוא 16 נק' נוספות.

ז'יז'יץ' ובלייזר קלעו עבור הצהובים-כחולים בפתיחה, ולאחר מכן הסגולים הפכו את התוצאה ל-11:17. האנטר נכנס והיה נהדר עם שני מהלכים רצופים בצבע וחסימה יפה והוריד ל-19:15 בסיום הרבע הראשון. האנטר וז'יז'יץ' המשיכו להציג יכולת טובה ברבע השני והחזירו את היתרון למכבי ת"א, אך חולון בשתי שלשות הפכה. נקודות של אלייז'ה בראיינט וקלויארו הורידו את האלופה למחצית ביתרון 34:37.

סקוטי ווילבקין | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חולון השוותה עם שלשה בפתיחת המחצית השניה אבל דורסי הגיב מיד עם אחת משלו. בלייזר תרם נקודות קשות, סקוטי סחט עבירה בלתי ספורטיבית וקלויארו עם שלשה על הבאזר הגדיל ל-41:46. הסגולים הורידו את הפער לשתי נקודות, אך מכבי הגיבה מהר ועלתה ליתרון 8 בעיקר בזכות ז'יז'יץ', ששיחק לא מעט גם לצידו של האנטר בחמישייה והרבע השלישי הסתיים ב-48:54 לצהובים.

ברבע האחרון, ווילבקין עם חמש נקודות רצופות העלה את האלופה ליתרון 61:67, שלוש דקות לסוף ההתמודדות. חולון בנסיונות אחרונים הורידה לארבע הבדל, אבל ז'יז'יץ' עם נקודות בצבע הגדיל בחזרה. האורחים צמצמו מהעונשין אבל זה לא הספיק. בסיום 74:77 למכבי.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי