בראון: "תמיד הרגשתי שאני הקפטן, החבר'ה אוהבים להיות בסביבתי"

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | אודי ציטיאט

עוד לפני הפציעה בכתף, הגארד ששב להפועל ירושלים דיבר את התקופה בארה"ב: "הספקתי לבלות קצת זמן עם הילדים שלי, שזה משהו שאף פעם לא יוצא לי. הייתי עצוב כי החבר'ה עבדו קשה והגיע להם לנצח"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים התגעגעה קשות לג'ייקובן בראון בסיום העונה שעברה, אז הגארד המוכשר חזר לארצות הברית ולא שיחק לצד חבריו בפלייאוף ובפיינל פור שהסתיים באכזבה. דווקא לאחר שנראה היה כי הדברים הסתדרו, עם חזרתו של בראון לקבוצה לקראת העונה הקרובה, אמש (רביעי) הגיעה הבשורה המצערת על הפציעה בכתפו, שתגרום לו להיעדר לתקופה ממושכת מהמגרשים. ככל הנראה מדובר בפריקת כתף וההערכה היא כי בראון יושבת למספר חודשים.

עוד לפני שנודע לו על כך שלא יוכל לעזור לאדומים בטורניר הפיינל 8 שייפתח באתונה בעוד שבועיים, בראון דיבר השבוע במהלך המדיה דיי המסורתי שערכה הקבוצה וסיפר על התקופה שבילה באמריקה בזמן שהליגה המקומית חזרה לפעילות אחרי פגרת הקורונה.

"הספקתי לבלות קצת זמן עם הילדים שלי, שזה משהו שאף פעם לא יוצא לי, ולראות יותר מהדברים שאני מפספס בחיים שלהם", אמר בראון. "זה היה מיוחד, הייתה לי אפשרות להתנתק קצת מהכדורסל ופשוט להיות אבא. זה אפשר לי לעשות איפוס, לפעמים בחיים אתה צריך משהו שיחזיר אותך לפוקוס. המצב היה לא פשוט עם הקורונה, אבל זה מקרב אותך למשפחה ולאהובים עליך שאתה לא מבלה איתם הרבה זמן".

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

הגארד בן ה-30 ציין כי לא עברה בו תחושה שאם היה נשאר, העונה של הירושלמים הייתה יכולה להסתיים באופן שמח יותר: "לא חשבתי על זה ככה. הקבוצה המשיכה הלאה ואני פשוט שמחתי להיות אבא. הייתי עצוב כי החבר'ה עבדו קשה והגיע להם לנצח, אבל זה לא מה שקרה. אני לא חשבתי כל כך על העניין הזה".

בראון, שנבחר בשבוע שעבר לקפטן מחזיקת גביע המדינה והפך לזר הראשון שמקבל את הכבוד במועדון, התייחס למינוי: "תמיד הרגשתי שיש לי קול ושחבריי לקבוצה סומכים עליי כשהם זקוקים לעזרה, על המגרש ומחוצה לו. תמיד הייתי סוג כזה של שחקן, קפטן זה רק תואר. לא ידעתי שזה לא קרה לפני כן, זה חדש לי. תמיד הרגשתי שאני הקפטן, החבר'ה נשענים עליי יותר בגלל האישיות שלי ומה שאני מביא לחדר ההלבשה, הם אוהבים להיות בסביבתי. אני פשוט נהנה מזה, זה מרגיש אותו הדבר".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי