היידגר חתם במכבי ת"א: "מצטרף למועדון המעוטר בהיסטוריה"

מקס היידגר
מקס היידגר | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הגארד היהודי-אמריקני (23, 191 מטר) חתם לשלוש שנים וצפוי לצאת העונה להשאלה: "הזדמנות נהדרת עבורו ללמוד את הכדורסל האירופאי ולהתחיל להתחרות ברמה הכי גבוהה", אמר המאמן יאניס ספרופולוס

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: מכבי תל אביב אישרה הבוקר (שלישי) את החתמתו לשלוש השנים הבאות של מקס היידגר (23, 1.91 מ'), גארד יהודי-אמריקני ששיחק בארבע השנים האחרונות במדי מכללת סנטה ברברה. על פי ההערכות המוקדמות, העונה הוא יושאל לקבוצה אחרת בישראל.

"אני נרגש להצטרף לקבוצה עם כזאת מסורת של ניצחונות ותארים לצד תרבות מנצחת", אמר מקס היידגר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה. "זה המועדון הכי מעוטר בהיסטוריה עם למעלה ממאה תארים. זה דבר אדיר, אני רוצה להצטרף למסורת שכבר קיימת שם ולהמשיך במסורת שמכבי כבר ביססה. אני נרגש להתחיל, להגיע לתל אביב ולנסות לתרום".

"מכבי ממשיכה להשקיע בשחקנים צעירים עם פוטנציאל גדול לשחק ברמות הגבוהות ביותר. לכן אנחנו שמחים מאוד לקבל למשפחת מכבי את מקס היידגר", אמר לאתר הרשמי המאמן יאניס ספרופולוס. "הוא שחקן מוכשר בעל פוטנציאל ואנחנו משקיעים בו גם בשל יכולת הקליעה שלו. זאת הזדמנות נהדרת עבורו ללמוד את הכדורסל האירופאי ולהתחיל להתחרות ברמה הכי גבוהה". 

בשורות נבחרת הקולג' מקליפורניה, שמשחקת בליגת המכללות הבכירה, נבחר בשנה החולפת לחמישיית המצטיינים של ליגת ה"ביג ווסט". היידגר פתח מצוין את העונה החולפת עם 19.9 נקודות למשחק, התגבר על פציעה בקרסול וסיים את השנה כקלע המוביל של סנטה ברברה עם 16 נקודות למשחק, 3.2 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים. גם בעונתו השניה בקולג' סיים בין מצטייני ה"ביג ווסט" עם 19.1 נק', 2.5 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-40.4% מעבר לקשת השלוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי