הפועל תל אביב מוכנה לבאקן ברס: "כולם מרוכזים ומחויבים"

יאניס קסטריטיס | דני מרון

האדומים סיימו את ההכנות לקראת המפגש עם הדנים במוקדמות ליגת האלופות. המאמן יאניס קסטריטיס: "זו קבוצה טובה מאוד שהוכיחה את עצמה במפעלים האירופיים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר יומיים של אימונים בניקוסיה שבקפריסין, הפועל תל אביב סיימה את ההכנות שלה לקראת המשחק נגד אלופת דנמרק באקן ברס, שייערך מחר (רביעי) ב-16:30 במסגרת מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א.

המאמן יאניס קסטריטיס מסר לאחר האימון הערב: "טוב לראות שכל השחקנים מרוכזים ומחויבים לקראת המשחק. אנחנו פוגשים קבוצה טובה מאוד שהיא אלופת דנמרק כבר כמה שנים והוכיחה את עצמה במפעלים אירופיים בעונות האחרונות. הם ראויים לכבוד. הם אוהבים לשחק בקצב גבוה ולקלוע הרבה. אנחנו כאן כדי להביא למגרש את כל העבודה שעשינו ולעשות את המיטב עבור המועדון שלנו, כדי להשיג את התוצאה שכולנו רוצים".

באקן ברס משתתפת בקביעות במפעלים האירופיים בשנים האחרונות, כשאת הישג השיא שלה רשמה בעונת 2017/18, אז הגיע לחצי גמר היורופקאפ. צמד שחקני עבר של האדומים מתל אביב משחקים בקבוצה הדנית: דשון סטיבנס ודבון אקון-פרסל, ששניהם שיחקו בשורות הפועלים בעונת 2018/19.

בנוסף, ג'סטין דנטמון שכיכב בהפועל עפולה לפני כעשור, הצטרף לבאקן בחוזה זמני. יריבתה של הפועל תל אביב התמודדה פעמיים מול עירוני נס ציונה בשמינית גמר היורופקאפ בעונת 2018/19 וניצחה בשני המפגשים.

דבון אקון-פרסל
יפגוש את האקסית במדי באקן ברס | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי