קאמבק מפתיע: דראגן בנדר סיכם במכבי תל אביב

בנדר. מוערך בארהב
בנדר | צילום: נועם גלאי, מכבי ת"א

על פי דיווח באירופה, הקרואטי בן ה-22 שהספיק לשחק בפיניקס, מילווקי וגולדן סטייט מה-NBA, שוב ילבש את המדים הצהובים ויחליף את קווינסי אייסי

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לאחד הקאמבקים המפתיעים בשנים האחרונות? על פי דיווח של העיתונאי הסרבי נמניה זוריץ', הפורוורד דראגן בנדר, ישוב לקדנציה שנייה במכבי תל אביב, לאחר שסיכם את תנאיו במועדון.

על פי הדיווח, הקרואטי בן ה-22 שבילה בארבע העונות האחרונות ב-NBA וב-G ליג יחליף את קווינסי אייסי שלא צפוי להמשיך במכבי תל אביב עונה נוספת. בדיווח אחר נכתב כי השחקן שנבחר רק לפני ארבע שנים במקום הרביעי בדראפט, יחתום לשלושה חודשים על מנת להשאיר פתח לשוב לליגה הטובה בעולם. אם אכן העניין לא ייצא לפועל הצהובים יוכלו להמשיך את ההתקשרות.

כזכור בנדר הצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2014 ומיד הושאל לעירוני רמת גן מהליגה הלאומית בעונתו הראשונה והיחידה בצהוב שיחק 26 משחקים בהם קלע 5.4 נקודות, לקח 2.7 ריבאונדים למשחק, וזכה עמה בגביע ווינר וגביע המדינה.

כאמור לאחר מכן בנדר שיחק ארבע עונות ב-NBA לאחר שנבחר רביעי על ידי פיניקס, אך העמיד ממוצעים מאכזבים של 5.4 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק. את העונה האחרונה התחיל אצל מועמדת לאליפות מילווקי ששחררה אותו בפברואר. לאחר מכן חתם בגולדן סטייט והספיק לשחק תשעה משחקים עד שהליגה עבור הווריירס הסתיימה בחודש מארס לאור התפרצות הקורונה.

דראגן בנדר
דראגן בנדר | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי