במקום כריס קרמר: ניקוס פפאס חתם בהפועל ירושלים

ניקוס פפאס | הפועל ירושלים

האמריקאי, שהגיע כמחליף לג'ייקובן בראון, לא עבר את הבדיקות הרפואיות והאדומים פעלו במהרה במציאת אלטרנטיבה: הגארד היווני (30, 1.96) הצטרף לסגל של עודד קטש לטובת טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לפיינל 8 בליגת האלופות, הפועל ירושלים צירפה חיזוק מפתיעה: ניקוס פפאס חתם הערב (רביעי) בשורות מחזיקת הגביע ויסייע לה בטורניר באתונה, זאת על רקע ביטול החוזה עם כריס קרמר, שהוחתם לפני שלושה ימים אך לא עבר את הבדיקות הרפואיות.

הגארד היווני בן ה-30 (1.96) עזב את פנאתינייקוס אחרי לא פחות משבע שנים במועדון הפאר מאתונה, שם זכה בחמש אליפויות וחמישה גביעים. עונת השיא שלו הייתה ב-2014/15, אז רשם 10.8 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, אלא שמאז הגארד קרע פעמיים את הרצועה הצולבת בברכו והתקשה לחזור לכושר שיא.

לא ברור באיזה כושר פפאס יגיע לישראל, אך אין ספק שמדובר ברכש מרשים של האדומים, שהנחיתו שחקן עתיר ניסיון ביורוליג. כעת, היווני יקווה לעזור לקבוצה של עודד קטש להצליח בליגת האלופות. כידוע, בעוד שבוע הירושלמים יפגשו את סן פבלו בורגוס בשלב רבע הגמר. מחר תהיה לאדומים חזרה טובה לקראת אותו משחק, כשישחקו נגד הפועל אילת ברבע גמר גביע ווינר.

ניקוס פפאס | Joan Valls/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי