מחכה להם: מכבי תל אביב סיפקה עדכון בנוגע לפצועים

עומרי כספי | אודי ציטיאט

הצהובים הודיעו כי עומרי כספי צפוי לשוב לאימונים קבוצתיים בקרוב, אך ללא מגע. יובל זוסמן ייבדק ויחזור להתאמן בחודש הבא, כך גם לגבי ג'ון דיברתולומאו

(גודל טקסט)

אחרי שקטעה את רצף ההפסדים ביורוליג ומספר ימים לפני שהיא פותחת עונה גם בליגת העל המקומית, מכבי תל אביב ממתינה בכיליון עיניים לחזרת הפצועים שלה. היום (ראשון) סיפקו הצהובים עדכון באשר למצבם של עומרי כספי, יובל זוסמן וג'ון דיברתולומאו, שעדיין לא שיחקו בעונה הנוכחית.

כספי, שהתאמן באופן פרטני בשבועות האחרונות, ישוב בקרוב לאימונים במסגרת קבוצתית, אך עדיין ללא מגע. הפורוורד צפוי לעבור בהמשך בדיקה נוספת ובתנאי שלא יסבול מכאבים בברך שבה נותח בחודש ינואר האחרון, הוא ישוב להתאמן עם מגע בתקווה שיאניס ספרופולוס יוכל לשלבו ברוטציה במהלך החודש הבא.

באשר ליובל זוסמן, הסווינגמן החמיר בשבועות האחרונות את הפציעה שספג בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב בעונה שעברה – קרע בשריר הירך האחורי. זוסמן יעבור בדיקה נוספת ואמור לחזור לאימונים מלאים במהלך החודש הבא, אם כי מכבי תל אביב אינה צפויה ליהנות משירותיו עד תחילת דצמבר.

במקרה של דיברתולומאו, שלא שיחק כמעט שנה וגמר פעמיים את העונה הקודמת, הגארד מתאושש מהקרע החלקי בגיד אכילס שממנו סבל בהכנות לחידוש העונה הקודמת. המתאזרח ייבדק גם הוא בימים הקרובים וגם הוא צפוי לאימונים בחודש הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי