מדר הוביל את הפועל ת"א לניצחון, ראשל"צ ניצחה את הרצליה

ים מדר | פיב"א

הליגה הבלקנית: הכוכב בן ה-19 חזר בגדול וקלע 15 נקודות ב-67:77 של האדומים נגד הרצליה. אפשואו הוסיף 15 משלו. הכתומים חזרו מפיגור ל-85:89 נגד ב"ש, גוט צלף 31 נק'. מכבי חיפה סיימה את דרכה במפעל

(גודל טקסט)

סיבוב המשחקים השני של הליגה הבלקנית יצא היום (ראשון) עם המחזור החמישי, שהוקדם על מנת לאפשר את משחקי שלב רבע הגמר בגביע ווינר. ארבעה משחקים נערכו הערב, כאשר במשחק הראשון הפועל תל אביב גברה 67:77 על בני הרצליה. במקביל, מכבי ראשון לציון ניצחה 85:89 להפועל באר שבע. בנוסף, מכבי חיפה הפסידה 87:81 לנהריה והפועל אילת 84:87 ניצחה את נס ציונה. כזכור, המדורגת ראשונה בכל בית תעפיל לשלב הבא במפעל.

הפועל תל אביב – בני הרצליה 67:77

נראה שים מדר השכיח את כל הפרסומים עליו בתקופה האחרונה, לאחר שהוביל הערב את הפועל תל אביב לניצחון החשוב אשר קירב את האדומים לשלב הבא. הכוכב בן ה-19 קלע 15 נקודות נגד הרצליה, כולל שלוש זריקות מדויקות מחוץ לקשת והוסיף חמישה אסיסטים. במשחק עצמו הפועל ת"א הובילה במרבית הזמן בפער דו ספרתי, כאשר גם רג'י אפשואו קלע 15 נק' משלו. לקראת סיום המשחק הרצליה צמצמה את הפער והייתה קרובה לשוויון לפני סיום הסיום, אבל וולטר למון ג'וניור (13 נק') חתם את המשחק עבור הפועל ת"א.

מדר. חזר בגדול להפועל תל אביב |

מכבי ראשון לציון – הפועל באר שבע 85:89

ערב חולמי של גולן גוט (31 נק') שמר על ראשל"צ בתמונת העלייה לשלב הבא. הפועל ב"ש, נועלת הבית, הייתה בהחלט במשחק בכל דקותיו, ואף הייתה יכולה לנצח אותו. הרבע השלישי של ההתמודדות, שהיא צמוד מאוד, הסתיים גם ב-67:67, מה שהבטיח עשר דקות מותחות מאוד ברביעי. ב"ש קלעה 7 נקודות רצופות בפתיחת הרבע המכריע, ומשם ראשל"צ החלה לרדוף. גוט הנהדר היה זה שגם השלים את המהפך עבור הכתומים עם מספר מהלכי קלאץ' והוביל את מכבי ראשל"צ לניצחון החשוב.

גוט. ערב חלומי | אלן שיבר

עירוני נהריה – מכבי חיפה 81:87

מצד אחד הסגולים התאוששו מהמשחק האחרון, מצד שני מכבי חיפה סיימה את דרכה באופן רשמי בליגה הבלקנית. נהריה השלימה ניצחון שני נגד החיפאים במסגרת המפעל והערב היא השיגה אותו דווקא אחרי שפיגרה במשך הרבה שלבים בהתמודדות. קיילין לוקאס צלף 25 נקודות לטובת הקבוצה של דני פרנקו, דומיניק ווטרס קלע 18 משלו. מנגד, רומן סורקין תרם לא פחות מ-29 נקודות עבור הקבוצה של סאואנה, אך לצערו זה לא הספיק.

דני פרנקו
פרנוק. ניצחון שני של נהריה על מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי