ניצחונות למכבי תל אביב ולהפועל חולון בדרך לחצי גמר גביע ווינר

עוז בלייזר | אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

בלייזר הצטיין עם 19 נקודות ב-74:83 של האלופה על הפועל חיפה, בדרך למפגש עם מכבי ראשל"צ. קבוצתו של סטפאנוס דדאס השיגה 87:88 דרמטי על גלבוע/גליל, בזכות 21 נקודות וקליעת עונשין מכריעה של האריס

(גודל טקסט)

באיחור של חודש שנגרם מהשבתת ענף הכדורסל בעקבות הקורונה, משחקי גביע ווינר התחדשו הערב (שני) ומי שהשיגה את הכרטיס השלישי לחצי הגמר היא הפועל חולון, שגברה על הפועל גלבוע/גליל בתום משחק צמוד ומותח. החבורה בסגול-צהוב תפגוש את הפועל ירושלים בשלב ארבע האחרונות. מאוחר יותר הצטרפה אליה האלופה מכבי תל אביב, שהכניעה את הפועל חיפה בדרך לקרב עם מכבי ראשון לציון ביום ראשון הקרוב.

הפועל חולון – הפועל גלבוע/גליל 87:88

יפתח זיו, חן כלפון ואייזיאה קאזינס הובילו את גלבוע/גליל ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, שהסתיים ב-18:30 לזכות האדומים מגן נר. חולון התעוררה ברבע השני, אייזיאה מיילס קבר שתי שלשות וגיא פניני הוסיף עוד אחת בדרך לצמצום משמעותי של הפער, אלא שזיו ענה בשלשה משלו. הקבוצה של סטפאנוס דדאס התקרבה כבר למינוס שתיים, אך קאזינס סגר את המחצית הראשונה עם שני סלים ואסיסט שקבע 47:53 לזכות גלבוע.

החבורה מהצפון המשיכה להוביל ברבע השלישי, אך הסגולים-צהובים נשארו צמודים בזכות שלוש קליעות של כריס ג'ונסון מחוץ לקשת, כשהאחרונה צימקה את ההפרש לנקודה. זיו המשיך ביכולת המצוינת והחזיר בשלשה שקבעה 70:74 לטובת קבוצתו בתום 30 דקות. שלשות של פניני וטיירוס מקגי הובילו ריצת 2:11 של חולון, שעלתה ליתרון חמש, אך גלבוע השיבה בשש נקודות ללא מענה וחזרה להוביל. הנדנדה נמשכה כשסי ג'יי האריס קלע מהקו וקאזינס דייק מהשדה, חולון הוסיפה עוד שתי קליעות עונשין אבל קאזינס הלוהט קבר שלשה. זיו ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על האריס, שקלע פעמיים מהקו ובהמשך סחט עבירה נוספת שהעניקה לו שתי זריקות. האריס החטיא את השנייה, אבל ג'ו תומאסון לא הצליח לקלוע בצד השני וחולון חגגה עלייה לחצי הגמר.

קלעו להפועל חולון: סי ג'יי האריס 21, טיירוס מקגי 17, כריס ג'ונסון 14 (8 ריבאונדים), אייזיאה מיילס 13, ווילי וורקמן 11, גיא פניני 9, ריצ'ארד האוול 3.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: יפתח זיו 23 (8 ריבאונדים, 3/3 לשלוש), אייזיאה קאזינס 18, ג'ייב פלויד 14, קרי בלקשיר 13, ג'ו תומאסון, נתנאל ארצי, חן כלפון ויותם חנוכי 4 כ"א.

מכבי תל אביב – הפועל חיפה 74:83

הצהובים חזרו לשחק בישראל אחרי שעד כה עשו זאת באופן רשמי רק ביורוליג, ולא התקשו נגד העולה החדשה. יאניס ספרופולוס ניצל את המשחק על מנת לחלק את הדקות ולהעניק הזדמנות לשחקנים שמיעטו לשחק עד כה, ביניהם דורי סהר, עידן אלבר וסנדי כהן, כשגם דראגן בנדר זכה לקרדיט במטרה להכניס אותו לעניינים אחרי פתיחת עונה חלשה מהמצופה.

האדומים מהכרמל הצליחו להישאר קרובים למכבי תל אביב בלוח התוצאות במשך שני רבעים וחצי, לפני שהאלופה לחצה על הגז עם ריצת 0:10 ופתחה פער דו ספרתי, שממנו הפועל חיפה כבר לא הצליחה להתאושש.

קלעו למכבי תל אביב: עוז בלייזר 19 (8 ריבאונדים), אות'לו האנטר 16, אנטה ז'יז'יץ' 15 (8 ריבאונדים), כריס ג'ונס 10, דראגן בנדר 9, סנדי כהן 4, סקוטי ווילבקין ודורי סהר 3 כ"א.

קלעו להפועל חיפה: ג'ייסון סיגרס 19, קינן אוואנס 14 ואיגור נסטרנקו 14 כ"א, עמית שמחון 8, לנארד פרימן 7, כרם משעור 5, ראקים באקלס 4, זיו בן צבי 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי