ג'יילן מוריס חתם לחודש בבני הרצליה בעקבות פציעת קלארק

ג'יילן מוריס
ג'יילן מוריס | בני הרצליה

מכיוון שהפורוורד נפגע בכתפו במשחק נגד הפועל ת"א וייעדר כארבעה שבועות, בשרון הודיעו על צירוף זמני של אקס אריס סלוניקי בן ה-25, שבעברו שותף במשחקי אטלנטה הוקס ומילווקי באקס

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד ג'יילן מוריס (25, 1.96) לחודש הקרוב, בעקבות פציעתו של קוטי קלארק שנפגע בכתפו מיד בפתיחת משחק הליגה הבלקנית מול הפועל תל אביב, פציעה שתשבית אותו בארבעת השבועות הקרובים.

את הקריירה המקצוענית פתח מוריס בעונת 2017/18 בליגת ה-G LEAGUE בקבוצת הפיתוח של אטלנטה הוקס, כשיכולת טובה העניקה לו חוזה זמני ב-NBA באטלנטה, במדיה רשם שישה משחקים במהלך העונה והעמיד ממוצעים של 4.7 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק כשהוא משתף פעולה, בין היתר, עם טיילר דורסי ממכבי תל אביב ואייזה טיילור ממכבי ראשון לציון. בליגת הפיתוח הוא רשם ממוצעים של 12.6 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק.

בעונת 18/19 העביר מוריס עונה נוספת בין ה-NBA לליגת הפיתוח, אז רשם ארבע הופעות במילווקי באקס (2.5 נק', 1.3 ריב' ו-1.0 אס') ובמרבית העונה שיחק בקבוצות הפיתוח של הבאקס (14.1 נקודות למשחק) ובקבוצת הפיתוח של אטלנטה (15.7 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק).

בעונה שעברה יצא לראשונה לאירופה ושיחק באריס סלוניקי היוונית, בה העמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק.

קנדל אנתוני, ג'אקים דונלדסון, קותי קלארק ופרנק גיינס. הפורוורד כחודש | בני הרצליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי