הקרב על הגמר: ירושלים תפגוש את חולון, בורדיון יערוך בכורה

עודד קטש | הפועל "בנק יהב" ירושלים

אחרי האכזבה מול טורק טלקום, חניכיו של עודד קטש יפגשו בשבת (20:00) את הסגולים בחצי גמר גביע ווינר במטרה להמשיך במסע השמירה על התואר. אקס מכבי ת"א ישחק לראשונה אצל הקבוצה של סטפנוס דדאס

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים היא מחזיקת גביע ווינר, ומחר (שבת) היא תנסה להעפיל לגמר במטרה להתקרב לשמירה על התואר, כאשר תפגוש ב-20:00 את הפועל חולון בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב. ביום ראשון ייערך חצי הגמר שני בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון.

הקבוצה של עודד קטש תגיע לחצי הגמר מאוכזבת אחרי שהפסידה 98:94 לטורק טלקום במשחק הראשון של ליגת האלופות של פיב"א, ותנסה לשוב לנצח. משחקה האחרון בגביע ווינר נערך לפני חודש ושבוע, ובו היאגברה ברבע הגמר 80:93 על הפועל אילת. מאז, הקבוצה מהבירה התמודדה בליגה הבלקנית פעמיים והשיגו שני ניצחונות, אך כאמור נכנעו לטורקים ביום שלישי האחרון ובתווך גם הפסידו לבורגוס בשלב רבע הגמר של טורניר סיום העונה הקודמת של ליגת האלופות.

עוזר המאמן של ירושלים, יונתן אלון, אמר לקראת המשחק: "מדובר  בחצי גמר ואנחנו מתייחסים לזה בהתאם. חולון קבוצת קליעה מצוינת עם הרבה יכולות אישיות ואנחנו נצטרך להביא את עצמנו לרמת הגנה טובה, לנצח את המשחק הזה ולהמשיך להתקדם. אנחנו עדיין בתחילת עונה, נחבר עוד כמה דקות טובות גם בהתקפה וגם בהגנה כחלק מהתהליך שאנחנו עושים".

סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס | עדי אבישי

מן העבר השני, חולון עברה ברבע הגמר את הפועל גלבוע/גליל בתום מותחן, אותו הכריע סי.ג'יי האריס עם קליעת עונשין בשניות הסיום, אשר קבעה 87:88 לסגולים. עוד לפני המשחק הנ"ל, שנערך ביום שני האחרון, הקבוצה של סטפנוס דדאס הרשימה עם שני ניצחונות מוחצים בליגה הבלקנית על עירוני נס ציונה והפועל אילת.

ביום רביעי תתחיל חולון את הקמפיין שלה בליגת האלופות של פיב"א, כאשר תתארח ביוון אצל א.א.ק אתונה. שבוע לאחר מכן מחכה לסגולים משחק חוץ נוסף, הפעם בצרפת, כאשר הם ישלימו את המשחק הדחוי מול שולה. פרדריק בורדיון, שחתם אתמול רשמית על חוזהו הזמנית בעקבות הפציעות של יואב אוחיון ועודד ברנדוויין, יערוך מחר את הבכורה שלו וינסה לעזוב לחבריו החדשים לעלות לגמר ראשון במפעל מאז 2011.

בורדיון במדי מכבי ת"א | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי