Sport1 Banner

הפועל חולון בגמר גביע ווינר אחרי 85:89 על הפועל ירושלים

טיירוס מגי, טיישון תומאס | ברני ארדוב

לאחר ההפסד לטורק טלקום בליגת האלופות, הקבוצה מהבירה נפרדה מהמפעל בו היא זכתה בעונה שעברה. מגי (29 נק') והאריס (19) הובילו את הסגולים, שלשות של פניני הובילו מהפך ברבע האחרון. 22 לבריימו מנגד

(גודל טקסט)

מחזיקת גביע ווינר הלכה הביתה. לאחר ההפסד לטורק טלקום בליגת האלופות, הפועל ירושלים נחלה הערב (שבת) עוד אכזבה לאחר שהפסידה 89:85 להפועל חולון והודחה מחצי גמר גביע ווינר.

במשחק שבו היו לא מעט מהפכים, הסגולים הוכיחו כי הם קבוצה שמסוגלת להיות פקטור משמעותי העונה, בניגוד לעונה החולפת, וכעת הם מחכים למנצחת בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון בחצי הגמר השני.

טיירוס מגי (27 נקודות) וסי. ג'יי. האריס (19) הובילו את חולון במשחק, כאשר המחצית הראשונה הייתה שייכת אך ורק לחניכים של סטפנוס דדאס, אשר הובילו ב-15 בשיא. במחצית השנייה השחקנים על עודד קטש נכנסו למשחק.

קטש. הפסד מאכזב להפועל ירושלים בחצי הגמר | ברני ארדוב

בהובלת טיישון תומאס, כריס קרמר ומלקולם היל, הקבוצה מהבירה החלה לצמק את ההפרש ברבע השלישי ובעתם לבצע מהפך מרשים, כשבשיאו היא כבר הובילה ב-12 נקודות. גיא פניני היה האיש של חולון בדקות הסיום, כאשר שלשות שלו עזרו לקבוצתו לייצר ריצת 2:12, אשר הפכה שוב את הקערה וניצחה את חצי הגמר.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי