יש גמר: 72:92 למכבי ת"א על ראשל"צ בחצי גמר גביע ווינר

סקוטי ווילבקין | דני מרון

אלופת המדינה לא התקשתה מול סגניתה ותפגוש את הפועל חולון באירוע הסיום של מפעל פתיחת העונה. 22 נק' לווילבקין, זיזיץ' ודורסי הוסיפו 16 כ"א. היידגר קלע 12. טיילור תרם 17 מנגד, אך המשחק היה חד צדדי ברובו

(גודל טקסט)

לאחר שהפועל חולון הבטיחה אתמול (שבת) את מקומה בגמר גביע ווינר, הערב היא גילתה כשהיא תפגוש את מכבי תל אביב, אשר ניצחה 72:92 את מכבי ראשון לציון במשחק חצי הגמר השני. מועד הגמר יימסר בהמשך.

שתי הקבוצות נפגשו בגמר הפיינל פור ביולי האחרון, כשהצהובים זכו באליפות המדינה לאחר משחק צמוד מאוד. בהתמודדות הערב בהיכל שלמה הסיפור היה מעט שונה. כבר ברבע הראשון סקוטי ווילבקין נכנס למשחק, ואיתו גם טיילר דורסי ואנטה זיזיץ', אשר הובילו את מכבי ת"א ל-18:32 אדיר בתום הרבע הראשון.

אלייז'ה בראיינט, כריס ג'ונס ודרגאן בנדר לא נרשמו למשחק מצידה של אלופת המדינה, אך נראה שהסגל הרחב של יאניס ספרופולוס עשה את העבודה. מקס היידגר, עידן אלבר, דורי סהר ושאר השחקנים שמקבלים קרדיט מועט בדרך כלל, קיבלו דקות על הפרקט בהיכל שלמה.

מקס היידגר, נועם דוברת | דני מרון

ברבע השלישי, כאשר ההפרש היה בשיאו עם 26 נקודות הפרש בין הקבוצות, ראשון לציון החלה להתעורר. נקודות של אקיל מיצ'ל, בתוספת יכולת טובה של נועם דוברת קיזזו לאט לאט את הפער. סל של אייזאה טיילור הוריד לחד ספרתי, אבל ברבע האחרון ספרופולוס הציב את התותחים הכבדים על הפרקט וניצח את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי