בליגה היא לפחות מנצחת: 74:86 למכבי תל אביב על אילת

סקוטי ווילבקין | דני מרון

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, הצהובים סימנו וי על מחזור הפתיחה בליגת העל. הדרומיים כמעט מחקו פער של 20 נקודות, אך נותרו רק עם המחמאות. ז'יז'יץ' בלט עם 24 נק'. ראשל"צ גברה על חולון.

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את משחק הליגה הראשון שלה העונה בהיכל מנורה, תוך פחות מ-48 שעות לאחר משחק החוץ האחרון שלה ביורוליג נגד אנאדולו אפס, כאשר אירחה את הפועל אילת. הצהובים כבר הובילו על הדרומיים במעלה מ-20 נקודות במחצית הראשונה ובהמשך הקבוצה של אריאל בית הלחמי צימקו את הפיגור לחד ספרתי, אך בסופו של דבר האלופה עשתה את שלה עם 74:86 וסימנה וי על מחזור הפתיחה. לאחר מכן מכבי ראשון לציון ניצחה 91:100 את הפועל חולון.

מכבי תל אביב – הפועל אילת 74:86

הרבע הראשון היה די צמוד, אך עם יתרון קל למכבי תל אביב. כריס ג'ונס, סנדי כהן, עוז בלייזר ואנטה ז'יז'יץ' פתחו חזק והובילו את הצהובים ליתרון 15:20 בתום 10 דקות. לרבע השני סקוטי ווילבקין ואלייז'ה בריאנט איפסו כוונות וגם סנדי כהן הצטרף לחגיגה והעלה את הפאר ל-20:41. לפני המחצית צוף בן משה צימק במעט את הפער ומכבי תל אביב ירדה למחצית ביתרון מבטיח של 31:45.

אילת נראתה כמו קבוצה אחרת לחלוטין ברבע השלישי. ג'ו רגלנד ובן משה צלפו שלשות והורידו את הפער למינוס 4 בלבד. בראיינט ובלייזר הורידו במעט את מפלס הלחץ, אבל אילת לא הרימה ידיים ובדקות הבאות מרקל בראון השתלט על העניינים והוריד את קבוצתו למינוס 59:55 לפני הרבע האחרון. ברבע האחרון הצהובים סגרו עניינים, ז'יז'יץ' העלה את מכבי תל אביב לפלוס 12 לאחר פעולה יפה בצבע ומשם האורחת כבר לא חזרה, זה נגמר עם ניצחון 74:86, צהוב.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: אנטה זיזיץ' 24 (9 ריבאונדים), סנדי כהן 17, אלייז'ה בראיינט 16 (6 אסיסטים), סקוטי ווילבקין 11 (6 אסיסטים), כריס ג'ונס 10, עוז בלייזר 6, דורי סהר 2.

קלעו לאילת: קייסי פראתר 19 (7 ריבאונדים), ג'וש ניבו 14, ג'ו רגלנד 13 (7 אסיסטים), צוף בן משה 13, מארקל בראון 9 (8 אסיסטים), בן קרטר 6.

אנטה ז'יז'יץ' | דני מרון
סנדי כהן | דני מרון

מכבי ראשון לציון – הפועל חולון 91:100

הפועל חולון הובילה לאורך הרבע הראשון אותו סיימה ביתרון חמש נקודות בעזרת יכולת טובה של אייזיה מיילס וטיירוס מגי. ראשון לציון רדפה אחרי חניכיו של סטפאנוס דדאס לאורך הרבע השני והצליחה לעלות ליתרון נקודה עם הירידה למחצית בזכות ג'אמפ שוט של אייזיה טיילור. הרבע השלישי התנהל בשליטה של ראשון לציון ויכולת טובה של נועם אביבי וטריי לואיס נתנה ללבנים יתרון עשר נקודות עם סיום הרבע. חניכיו של גיא גודס יצאו כמו לוע של תותח לרבע האחרון ושמרו על יתרון דו ספרתי ממש עד הבאזר. אייזיה טיילור הוביל את רשימת הקלעים עם 27 נקודות, מנגד, טיירוס מגי קלע 24.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי