פורסם סגל נבחרת ישראל לספרד ופולין: בן קרטר בפנים

נבחרת ישראל בכדורסל
נבחרת ישראל בכדורסל | איגוד הכדורסל

חניכיו של עודד קטש ייצאו ב-23 בנובמבר לבועה בוולנסיה לקראת משחקים מול ספרד ופולין. הפורוורד של אילת זומן, גם ים מדר, גינת, דברת, זיו וקליין

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תגיע ב-23 בנובמבר לוולנסיה שבספרד ותיכנס "לבועה" לקראת המשחקים נגד ספרד ופולין במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2022. הבוקר (ראשון) נקבע הסגל לצמד המשחקים. הוא מונה 19 שחקנים, מתוכם 15 יצאו לבועה אחרי שכל אחד מהם יעבור שתי בדיקות קורונה.

הסגל המלא: גל מקל, תמיר בלאט, ים מדר, יפתח זיו, נועם דברת, בר טימור, ספנסר וייס, רפי מנקו, אדם אריאל, גיא פניני, גולן גוט, נתנאל ארצי, טי.ג'יי קליין, ג'ייק כהן, נמרוד לוי, בן קרטר, תומר גינת, רומן סורקין, עידן זלמנסון.

ב-23 לחודש הנבחרת תצא בטיסה פרטית של אל על לספרד, שם תעבור בדיקת קורונה נוספת. על פי ההוראות במדינה – פרט לאימונים ומשחקים, לנבחרת יהיה כמובן אסור לצאת מהמלון, בו ישתכנו גם נבחרות ספרד, פולין ורומניה והוא יהיה סגור בלעדית לאנשי הבועה.

רק יום לאחר ההגעה, אחרי שכולם יעברו בהצלחה את בדיקות הקורונה, הנבחרת של עודד קטש תוכל להתאמן לראשונה. המשחק הראשון, מול הספרדים, ייערך ב-28 בנובמבר ויומיים לאחר מכן יתקיים המפגש מול פולין. עד השבוע כ-400 אוהדים יכלו להגיע למשחקי ולנסיה בליגה וביורוליג, אך כעת ישנה החמרת הגבלות בעיר ועל כן גם זה נאסר וכלל לא יגיע קהל לאולם.

סגל נבחרת הכדורסל |

איגוד הכדורסל ביקש לארח את משחקי החלון הבא, שמתוכנן לחודש פברואר, כאשר גם לאותם משחקים הספרדים הגישו מועמדות לארח בעיר מלאגה. כזכור, בחלון הקודם שנערך בפברואר האחרון הנבחרת ניצחה פעמיים, את פולין בחוץ ואת רומניה בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי