ממשיכה ללהוט: 81:88 לגלבוע/גליל על הפועל חולון

יפתח זיו | דני מרון

הקבוצה של ליובין חיברה ניצחון רביעי ברצף בליגה לאחר דרמה בסיום המשחק אצל הסגולים. שיא קריירה לארצי (21 נק' ו-7 ריב'), זיו הוסיף 19. מנגד, מגי צלף 25 שלא עזרו

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הנהדרת של הפועל גלבוע/גליל נמשכת. לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה, הקבוצה של ליאור ליובין גברה הערב (שבת) 81:88 על הפועל חולון וביססה את מקומה בפסגה. נתנאל ארצי התפוצץ עם שיא קריירה של 21 נקודות.

לאחר הניצחון על שולה בליגת האלופות, חולון הגיעה להתמודדות נגד החבורה מהגליל ללא יוגב אוחיון ועודד ברנדוויין הפצועים, כאשר גם ריצ'ארד האוול נעדר. בתחילת המשחק, סטפנוס דדאס איבד גם ווילי וורקמן, ולמעשה המשימה שלו הפכה להיות קשה מאוד.

עד סיום הרבע הראשון, אשר הסתיים ב-21:22 מינימלי לטובתה גליל, היו שתי קבוצות על המגרש. אך לרבע השני עלו האדומים בטירוף, ובהובלתו של יפתח זיו הנהדר, קלעה 19 נקודות ללא מענה מהצד השני ולמעשה ברחבה לסגולים-צהובים.

ארצי בפעולה. שיא קריירה | דני מרון

במקום לרוץ לניצחון ול"הרוג" את המשחק, גלבוע אפשרה לחולון לחזור למשחק במהלך המחצית השנייה, כאשר פרדריק בורדיון וכריס ג'ונסון מובילים את הקאמבק. במהלך הרבע הרביעי הדרמה הגדולה התחילה, זאת לאחר שטיירוס מגי, שהפציץ 25 נקודות במשחק, קלע שלשה וקבע שוויון.

כאן בדיוק הגיעו רגעי הקלאץ' של זיו, שקלע חמש נקודות קריטיות מאוד עבור גליל, ולמעשה הוא חתם את זהות המנצחת במשחק. למעשה, הפועל גלבוע/גליל עוד לא הפסידה אף משחק בליגה הסדירה מאז החזרה מפגרת הקורונה בעונה שעברה.

במחזור הבא תארח גלבוע/גליל את הפועל באר שבע בגן נר, במשחק שייערך בעוד ארבעה ימים. בפועל חולון תשחק נגד מינסק במסגרת ליגת האלופות של פיב"א ביום שלישי הקרוב.

זיו. נקודות קלאץ' בסיום | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי