קטש: "כשבראון יחזור נדע איפה אנחנו מעדיפים להתחזק"

עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים דיבר על הסגל שלו לאחר הניצחון על הפועל ת"א: "אחרי המשחקים של הנבחרת נקבל תמונה ברורה יותר על הסגל". קרמר: "המשחק הקרוב נגד חולון יהיה מבחן מנטלי גדול בשבילנו". סירווידיס בדטרויט

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים השיגה אמש (שני) את ניצחון הליגה השני שלה, אחרי שגברה 76:88 על הפועל תל אביב. מחזיקת הגביע הסתדרה עם רוטציה קצרה שכללה שבעה שחקנים בלבד, בעקבות הפציעות של ג'ייקובן בראון ומלקולם היל, כשגם אדם אריאל לא עמד לרשותו של עודד קטש כיוון שסבל מכאבי גב במהלך החימום למשחק. 

במחצית הראשונה האדומים מהבירה התקשו לפתח את השטף ההתקפי האופייני להם, בין השאר בגלל בעיית עבירות של שלושת הגבוהים – טיישון תומאס, סולימאן בריימו ועידן זלמנסון. בסיום המשחק, קטש הודה כי הסגל הנוכחי שלו זקוק לחיזוק, ולא רק בקו הקדמי: "לא רק גבוה חסר לנו. דווקא במצב שנוצר עם הפציעות, בגבוהים אנחנו עוד בסדר".

"יש לנו את השבועיים האלה, שבהן עד שנחזור מהנבחרת נקבל תמונה יותר ברורה לגבי החזרה של ג'ייקובן בראון. ברגע שנדע שהוא בסדר ועומד לרשותנו, נדע לעשות את ההתאמות כי יהיה לנו יותר ברור איפה אנחנו מעדיפים להתחזק".

קטש עם בר טימור. המאמן גבר על הקפטן לשעבר | דני מרון

במועדון קיבלו אתמול הודעה מדטרויט פיסטונס, כי בכוונתה לממש את זכותה על דייוידאס סירווידיס הליטאי, אותו קיבלה במסגרת טרייד עם דאלאס מאבריקס אחרי שהפורוורד נבחר בדראפט 2019. הפועל ירושלים תקבל 650,000 דולר תמורת שחרורו של השחקן, שיעזוב למולדתו בימים הקרובים ומשם ימשיך לארה"ב.

קטש התייחס לעזיבתו של סירווידיס: "הוא שחקן צעיר שמאוד רוצה ללמוד, בחור מקסים שאוהב לעבוד וחבר טוב לקבוצה. היה תענוג ברמה האישית. הוא צריך להתפתח בגוף וזה יקרה, זה יעזור לו בכמה אופנים. התכונה שהופכת את הדברים לאופטימיים מבחינתו היא שהוא אוהב ללמוד ואין לי ספק שתוך שנתיים-שלוש הוא יתפתח לשחקן טוב".

הסגל הקצר הביא לכך שארבעה משחקני ירושלים שיחקו אתמול 30 דקות ומעלה, כאשר לקבוצה מחכים שני משחקים נוספים בשבוע הקרוב – נגד מכבי חיפה ביום חמישי ומול הפועל חולון ביום ראשון. מי שבילה הכי הרבה זמן על הפרקט היה כריס קרמר, שב-35 דקות תרם 8 נקודות.

דייוידאס סירווידיס
סירווידיס. בדרך לפיסטונס | עודד קרני, מנהלת הליגה

לאחר הניצחון, קרמר נשאל על העומס שהוא וחבריו מתמודדים איתו לאור הפציעות: "זה עניין של כושר גופני, אנחנו עובדים קשה בשביל זה. צריך לנצח משחקים כאלה וכרגע לא חשוב מה זה ידרוש, צריך להיות מוכנים לשחק. הערב שיחקנו עם שבעה שחקנים והרבה מאיתנו שיחקו הרבה דקות, אבל צריך להתאושש ולהיות מוכנים למשחק הבא ביום חמישי".

"אין ספק שיהיה קשה, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לטפל בגוף שלנו כדי להיות הכי מוכנים שאפשר לעומס. מעבר לזה, זה פשוט מנטלי. הראש יותר חזק מהגוף ואתה יודע שאתה יכול להמשיך לדחוף קדימה. המשחק נגד חולון יהיה מבחן מנטלי גדול עבורנו".

כזכור, קרמר הוחתם בשל פציעתו של בראון לפני טורניר ההכרעה של ליגת האלופות ועדיין לא ברור האם ימשיך במדים האדומים בסוף החודש הנוכחי, אז החוזה שלו אמור להסתיים. "אני משחק כרגע עבור הפועל ירושלים וזה כל מה שאני יכול להגיד", אמר הרכז בנוגע לעתידו, "אי אפשר לחזות את העתיד. אני יוצא לשחק הכי חזק שאני יכול, זו סיטואציה נהדרת, מועדון וקבוצה נהדרים. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב וגם אני".

קרמר. "המשחק נגד חולון יהיה מבחן מנטלי גדול עבורנו" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי