מדר: "עדיין חולם ומקווה לבשורות טובות". למון ג'וניור ישוחרר?

ים מדר | דני מרון

לאחר ההפסד 88:76 להפועל ירושלים, הרכז הצעיר של הפועל ת"א דיבר לקראת הדראפט: "ההודעות מגיעות ואני מתרגש 10 מתוך 10, אין מה להסתיר". האמריקאי מאכזב ביכולתו וגם ניסה להתעמת עם זלמנסון בסיום

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

העונה רק החלה, ובהפועל תל אביב כבר מרגישים את הלחץ. זה ניכר במהלך המשחק נגד הפועל ירושלים אמש (שני), שהסתיים בהפסד ביתי 88:76 אשר החזיר את האדומים למאזן שלילי של שני הפסדים לעומת ניצחון בודד בליגה.

הקבוצה של יאניס קאסטריטיס סבלה משני דברים מעל הכל: הראשון הוא ערב קליעה חלש מאוד מעבר לקשת, עם 2 מ-16 לשלוש. השני היה רכות הגנתית באזור הצבע, שם שלושת הגבוהים של היריבה – סולימאן בריימו, עידן זלמנסון וטיישון תומאס, חגגו עם 46 נקודות משותפות. 

האדומים מתל אביב קיבלו את ירושלים בזמן נוח מבחינתם, לאור הסגל הקצר של מחזיקת הגביע שהופיעה עם שבעה שחקנים ולא סיפקה הופעה מהמרשימות ביותר שלה, אלא שהמארחת רדפה אחרי שחקניו של עודד קטש במשך כל הערב ולא ידעה לתרגם את הדקות הטובות שלה למהפך. הפועל תל אביב ככל הנראה תיפרד מג'ון דיבלר, שאכזב עוד לפני הפציעה שלו במפשעה, אך שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא הרכז וולטר למון ג'וניור, שהגיע עם ציפיות גדולות, אך בינתיים לא מספק את הסחורה – וכאמור, הלחץ ניכר גם עליו. 

מבחינת היכולת על הפרקט, למון ג'וניור אמנם השתפר אחרי מחצית ראשונה חלשה, בה קלע רק שתי נקודות, כשאת המשחק הוא סיים עם 12 בסך הכל, אך כמעט בכל המהלכים שבהם הכדור הגיע אליו הוא התעקש על מהלכים אישיים ולא ממש חיפש להפעיל את חבריו לקבוצה. מעבר לתפוקה שלו, האמריקאי גם התעמת עם עידן זלמנסון במהלך המשחק, כאשר בסיום סירב ללחוץ את ידו של הסנטר שניגש אליו ברוח פיוס, ושניות ספורות לאחר מכן חתר לעימות פיזי עם זלמנסון, אותו מנעו שאר השחקנים שדאגו להפריד. 

וולטר למון ג'וניור, עודד קטש | דני מרון

בתום המשחק, המאמן קאסטריטיס סירב לומר האם בכוונתו לחפש מחליף ללמון. "אנחנו תמיד תומכים בכל שחקן שנמצא בקבוצה, עד היום האחרון שלהם כאן", אמר היווני והתייחס לשחקן הרכש שהצטרף שלשום: "ג'יי פי טוקוטו מגיע כדי לתרום בתכונות שחסרות לנו, אנחנו מודעים לאיכות שלו ולערך שלו. מעבר לזה, כל יום הוא יום חדש. יש לנו משחק חשוב נגד מכבי חיפה ביום ראשון הבא ובזה אנחנו מתמקדים. אחר כך תהיה לנו פגרה של שבועיים ונבחן את הסיטואציה". 

מעבר לתוצאה, במרכז העניינים עמד אתמול ים מדר, שאולי ערך את הופעתו האחרונה בהפועל תל אביב. הרכז, שהעמיד את עצמו לבחירה בדראפט שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי, דיבר על הניסיון להפריד בין הדברים ועל ההתרגשות לקראת האירוע הגורלי להמשך הקריירה שלו: "מנסים להתנתק, מתרכזים בקבוצה ונמצאים באווירה של קבוצה ופחות בדברים אישיים. מתנתקים מהטלפון כמה שאפשר, כי ההודעות מגיעות. כמה אני מתרגש מ-1 עד 10? 10. כולם מתרגשים ואין מה להסתיר, זה חלום שכל ילד היה רוצה להיות במעמד הזה ולהגיע לזה. אני עדיין חולם, מקווה מאוד שיהיו בשורות טובות ושאני אוכל להגשים את החלומות שלי". 

על ההופעה של קבוצתו הוסיף הרכז: "אני חושב שלא ידענו להיות עקביים לאורך מספר דקות, כי היו לנו דקות של יכולת טובה. זו הייתה הבעיה, לא ידענו להישאר במשחק איתם. צריך לעשות דברים אחרת ויותר טוב".

ים מדר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי