ריגוברטו מנדוזה חתם במכבי חיפה, ששחררה את ג'ורדן כהן

ריגוברטו מנדוזה | מכבי חיפה

הירוקים הכריזו על צירוף הגארד שמשתף פעולה עם המאמן דניאל סאואנה בנבחרת הרפובליקה הדומיניקנית. הישראלי-אמריקאי סיים את דרכו בגלל חוק המתאזרחים החדש

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדי ליגה רצופים, מכבי חיפה הודיעה הבוקר (שלישי) על צירופו של הגארד הדומיניקני, ריגוברטו מנדוזה, שחתם בכרמל עד תום העונה הנוכחית.

"אנחנו שמחים להביא את ריגוברטו למכבי חיפה", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן. "הוא שחקן ברמה גבוהה שישפר את הקבוצה שלנו מיידית". המאמן דניאל סאואנה הוסיף: "ריגו הוא שחקן שמביא הרבה יכולות והרבה אנרגיה למגרש. אני שמח לחזור ולשתף איתו פעולה".

במקביל, הירוקים שחררו את הגארד הישראלי-אמריקאי, ג'ורדן כהן, בשל חוק המתאזרחים החדש. "אנחנו מאחלים לג'ורדן הרבה הצלחה בהמשך העונה ומקווים שההגבלות יוסרו ויאפשרו לשחקנים כמו ג'ורדן לשחק בליגת העל הישראלית ללא קנסות", אמר רוזן.

ג'ורדן כהן | מכבי חיפה, רשמי

בחזרה למנדוזה (28, 1.91). הגארד החל את העונה הנוכחית במדי דוראדוס מהליגה הבכירה במקסיקו ועזר לקבוצה להעפיל למשחקי הפלייאוף, כאשר הוא העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות (דייק ב-35% מחוץ לקשת), 4.5 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-1.3 חטיפות ב-27.2 דקות בממוצע למשחק.

למנדוזה היסטוריה עשירה בהצלחות באמריקה הלטינית, עם שלוש אליפויות וחמש הופעות במשחקי גמר ביותר משש שנים. הגארד נבחר ל-MVP של הליגה המקסיקנית בשנת 2019 ול-MVP של משחקי הגמר בפורטו ריקו באותה שנה.

מנדוזה הספיק לשחק בקריירה במקסיקו, פורטו ריקו, ארגנטינה, ברפובליקה הדומיניקנית ובספרד. הוא חלק מהנבחרת הלאומית של הרפובליקה הדומיניקנית מאז שנת 2015, בה מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה משמש כעוזר מאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי