ברביעי: גלבוע/גליל ובאר שבע בקרב המושלמות

נתנאל ארצי | דני מרון

שתי הקבוצות שעוד לא הפסידו העונה ינסו להמשיך את הרצף הנהדר בגן נר. בנוסף, עירוני נהריה תנסה לחבר ניצחון ראשון העונה כאשר תתארח אצל מכבי ראשון לציון. מיצ'ל: "מגיעים במטרה לשמור על הבית"

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל בכדורסל ייפתח מחר (רביעי) עם שני משחקים מסקרנים. במוקד, מפגש פסגה בין הפועל גלבוע/גליל להפועל באר שבע, שתיים מהקבוצות שעוד לא הפסידו העונה. בנוסף, מכבי ראשון לציון תקווה להתאושש מול עירוני נהריה.

הפועל גלבוע/גליל (0:4) – הפועל באר שבע (0:2)

החבורה של ליאור ליובין רשמה 81:88 נהדר על הפועל חולון במחזור האחרון והשלימה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז עונת 2009/10, בה היא גם זכתה באליפות המדינה. החבורה מגן נר היא גם קבוצת ההגנה הטובה ביותר בליגה עד כה, כאשר היא ספגה עד כה 72.3 נקודות בממוצע למשחק.

מן העבר השני, באר שבע של רמי הדר מגיעה אחרי שני משחקים בלבד, אך בשניהם היא הציגה יכולת מרשימה. במחזור האחרון היא רשמה ניצחון גדול על סגנית האלופה מכבי ראשל"צ, ולפני כן דריסה ב-41 הפרש את מכבי חיפה.

יפתח זיו. כיכב במשחק האחרון נגד חולון | דני מרון

מכבי ראשון לציון (2:1) – עירוני נהריה (3:0)

הקבוצה של גיא גודס חוזרת הביתה אחרי שני הפסדים לקבוצות מהדרום, באר שבע והפועל אילת הכתומים יחפשו את הניצחון השני שלהם העונה ויקוו להופעה טובה של הפורוורד אקיל מיצ'ל. "מודעים לחשיבות של המשחק וחובת ההוכחה היא עלינו, אנחנו מגיעים במטרה לשמור על הבית. נצטרך להיות מרוכזים ואגרסיביים על מנת להשיג את הניצחון" אמר מיצ'ל לקראת המשחק.

מנגד, הקבוצה מעין שרה רשמה שלושה הפסדים רצופים מאז פתחה את עונת 2020/21 בליגת העל, ונראה שהיכולת הטובה שהציגה בליגה הבלקנית רחוקה. דני פרנקו והשחקנים רוצים להיחלץ מהחלק התחתון של הטבלה והם משוועים לניצחון ראשון העונה.

ג'ו אלכנסדר. נהריה עם שלושה הפסדים בפתיחת העונה | אלעד נבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי