בחמישי: הפועל חיפה תנסה להישאר מושלמת על חשבון הפועל אילת

ג'ייסון סיגרס | אלעד נבו

העולה החדשה תקווה להמשיך ברצף הניצחונות המפתיע. לאחר מכן הפועל ירושלים תנסה גם היא לשמור על מאזנה המושלם כשתארח את מכבי חיפה שפתחה את העונה בצורה נוראית

(גודל טקסט)

משחקי ההשלמה מהמחזור השני בליגת ווינר סל ימשיכו מחר (חמישי) עם שני מפגשים מעניינים, כאשר ב-19:25 הפועל חיפה תארח את הפועל אילת ברוממה וב-21:45 הפועל ירושלים תארח את מכבי חיפה בארנה.

הפועל חיפה (0:3) – הפועל אילת (1:3)

שתי הקבוצות יגיעו במצב רוח מרומם להתמודדות מחר לאחר שניצחו את משחקיהן האחרונים. במחזור הקודם הקבוצה של אלעד חסין רשמה ניצחון מרשים ב-15 הפרש על נס ציונה בעזרת יכולת מרשימה של ג'ייסון סיגרס, והצליחה לשמור על מאזנה המושלם מפתיחת העונה.

מהצד השני, האילתים של אריאל בית הלחמי השיגו ניצחון דחוק 84:86 על חשבון סגנית האלופה מכבי ראשל"צ, ומלבד ההפסד הצפוי למכבי תל אביב, רשמו שלושה ניצחונות גם הם.

מכבי חיפה, תנסה להתאושש מול הפועל ירושלים | מכבי חיפה, רשמי

הפועל ירושלים (0:2) – מכבי חיפה (2:0)

הפועל ירושלים תארח את מכבי חיפה ותפגוש לראשונה את האקס דונטה סמית' מאז שעזב את הקבוצה בקיץ 2016. האדומים של עודד קטש יקוו להמשיך בקו הניצחונות ולהישאר בחבורת הקבוצות המושלמות שהולכת ומצטמצמת מדי מחזור.

מנגד, הירוקים של דניאל סאואנה שהושפלו במחזור הראשון על ידי הפועל בר שבע, ולא הצליחו להתאושש מול גלבוע/גליל, יקוו לרשום ניצחון ראשון העונה דווקא בירושלים ולברוח מהמקום האחרון בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי