נשארה מושלמת: גלבוע/גליל גברה 73:86 על באר שבע

גיל בני, נתנאל ארצי, יפתח זיו | לילך וייס, מנהלת הליגה

הקבוצה של ליאור ליובין ניצחה בפעם החמישית ברציפות העונה וטיפסה למקום הראשון, הפסד ראשון לחניכיו של רמי הדר שלא הצליחו לקלוע במשך כמעט חמש דקות ברבע השלישי. 23 נק' לאגאדה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיוותה להמשיך עם פתיחת העונה המושלמת ולהפתיע את הפועל גלבוע/גליל בגן נר, אך לחבורה של ליאור ליובין היו תכניות אחרות והיא הצליחה לרשום הערב (רביעי) 73:86 נהדר. יום חזק של קרי בלקשיר סידר ניצחון חמישי ברצף ומאזן מושלם מפתיחת העונה. המשחק השני שהיה אמור להיערך היום, בין עירוני נהריה למכבי ראשון לציון, נדחה כזכור עקב חשש בקרב אנשי נהריה שאחד מאנשי הצוות המקצועי נדבק בקורונה.

גלבוע/גליל פתחה חזק את המשחק, עלתה ליתרון דו ספרתי כבר אחרי דקה וחצי ושמרה על ההובלה כל הדרך להפסקה, 39:45 לצפוניים במחצית. הקבוצה הצפונית חזרה מההפסקה כמו מלוע של תותח עם ריצת 0:10 ומנעה מבאר שבע לקלוע במשך ארבע דקות וחצי וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 54:66. חניכיו של רמי הדר החלו לעשות קולות של קאמבק עם ריצת 0:7 שהורידה את ההפרש לחד ספרתי, אך לא הצליחו להשלים את המהפך והמשחק הסתיים בתוצאה 73:86. קיילב אגאדה הוביל את רשימת הקלעים עם 23 נקודות שלא עזרו לאורחת, קרי בלקשיר קלע 16 מנגד, יפתח זיו הוסיף 12 ב-5/10 מהשדה.

גלבוע/גליל שמרה כאמור על המאזן המושלם והמרשים ביותר בליגה, ותחפש את ניצחונה השישי בעוד ארבעה ימים כשתארח את הפועל אילת. באר שבע, מנגד, תנסה לחזור למסלול הניצחונות בשבת מול מכבי ראשון לציון.

עמית זיס
עמית זיס, באר שבע תנסה לחזור לנצח מול מכבי ראשל"צ | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי