ב"ש הביסה 80:104 את נהריה, ראשל"צ גברה 85:93 על הרצליה

קיילב אגאדה | לירון מולדובן

הקבוצה של רמי הדר התאוששה על חשבון הצפוניים, שממשיכים להסתבך בתחתית, קיילב אגאדה התפוצץ עם 29 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אס'. חניכיו של גיא גודס חזרו מפיגור 20 הפרש מול העולה החדשה שעוד לא ניצחה העונה

(גודל טקסט)

הלהיט של ליגת ווינר סל העונה עד כה, הפועל באר שבע, התאוששה מההפסד הראשון שלה במחזור שעבר לגלבוע גליל, ודרסה את עירוני נהריה של דני פרנקו, שחזרה לשחק לאחר התפשטות הקורונה בצוות המקצועי של הקבוצה. במשחק המאוחר, מכבי ראשון לציון גברה 85:93 על בני הרצליה בזכות מהפך גדול ויכולת מרשימה של טריי לואיס. העולה החדשה המשיכה עם פתיחת העונה הגרועה, וסופרת הפסד חמישי ברציפות.

הפועל באר שבע – עירוני נהריה 80:104

לאורך כל הדרך הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט, הקבוצה הביתית. ברבע ראשון באר שבע ניצחה 21:29, ולמחצית היא כבר ירדה ביתרון 33:48. גם במחצית השנייה, האדומים המשיכו לשמור חזק ואגרסיבי, ובעזרת המשחק המצוין של ווריק ואגאדה, המשיכו לצלוף מחוץ לקשת בדרך ליתרון 23 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, באר שבע עשתה ככל העולה על רוחה על הפרקט והאורחת רק חיכתה שהמשחק ייגמר, בדרך ל-80:104 מוחץ לבאר שבע בסיום.

קיילב אגאדה היה הצטיין במשחק מהספסל עם 28 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-23 דקות. טראוויס ווריק הוסיף 18 נקודות משלו, ואריק גריפין השלים ערב מוצלח עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים.

בעקבות הניצחון, הקבוצה של רמי הדר טיפסה באופן זמני למקום השלישי בטבלה עם מאזן של 1:3. נהריה לעומת זאת, עשויה לרדת למקום האחרון, ותקווה למעידות של הפועל חולון ומכבי חיפה.

רמי הדר
רמי הדר | דני מרון

מכבי ראשון לציון – בני הרצליה 85:93

אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי ראשון לציון הצליחה לחזור למסלול עם מהפך גדול נגד בני הרצליה, במשחק צמוד מאוד בו העולה החדשה כבר הובילה ב-20 הפרש.

עם פתיחת המשחק נראה היה שזה הולך בכיוון של בני הרצליה, שכבר אחרי כמה מהלכים הובילה 2:10, והצליחה לשמור על היתרון לכל אורך הרבע הראשון שהסתיים ביתרון 20:24 לחניכיו של מיקי גורקה, שעד המחצית כבר הספיקה להוביל ב-20 הפרש, אך לבסוף ירדה להפסקה ביתרון 39:49.

חניכיו של גיא גודס הראו אופי חזק, חזרו מההפסקה כמו מלוע של תותח והצליחו להפוך את התוצאה ולרשום יתרון 65:68 לקראת עשר הדקות האחרונות. באמצע הרבע האחרון, העולה החדשה הצליחה לחזור ליתרון וזה כבר היה נראה כאילו הניצחון בורח לחניכיו של גודס בין האצבעות, אך אלה הצליחו להפוך את התוצאה עם ריצת 0:8 לקראת הסיום, ושמרו על היתרון בדקות האחרונות, 85:93 לראשל"צ בסיום. טריי לואיס הוביל את רשימת הקלעים עם 31 נקודות, קוטי קלארק קלע 29 מנגד.

סגנית האלופה תנסה להמשיך עם היכולת הטובה במחזור הבא מול הפועל ירושלים. חניכיו של מיקי גורקה, שמאזנם העגום עומד על חמישה הפסדים מפתיחת העונה, ינסו לרשום ניצחון בכורה בדרבי העולות החדשות מול הפועל חיפה.

גיא גודס | אלן שיבר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי