בני הרצליה החתימה את טרל פארקס: "שחקן קשוח וקבוצתי"

טרל פארקס | בני הרצליה

הקבוצה של שרון דרוקר התחזקה בפורוורד-סנטר האמריקאי (29, 2.06) שפתח את העונה בשולה הצרפתית, ויחליף את ג'אקים דונלדסון ששוחרר מהקבוצה. המאמן: "הרגשנו בצורך לחזק את הקבוצה, לטרל ניסיון אירופי"

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי טרל פארקס (29, 2.06) עד לסיום העונה, כמחליפו של ג'אקים דונלדסון שעזר לקבוצה לעלות לליגת העל, אך ששוחרר מהקבוצה. מדובר בשחקן בעל ניסיון אירופאי, שפתח את העונה הנוכחית בשולה הצרפתית בה קלע 8.5 נקודות וקטף 5.8 ריבאונדים למשחק בליגה.

את העונה שעברה פתח פארקס בלאריסה היוונית, בה העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות ו-8.3 ריבאונדים. בינואר הוא נרכש על ידי ניז'ני נובוגרוד מליגת ה-VTB, כשעד לסיום העונה בשל הקורונה הספיק לשחק 11 משחקים בהם קלע עשר נקודות וקטף שבעה ריבאונדים בממוצע למשחק. לפני כן שיחק גם בפרומיתאס היוונית ובקראבנוס הקפריסאית, כשבמדי האחרונה הוא זכה באליפות קפריסין ונבחר לשחקן ההגנה של היורופקאפ.

שרון דרוקר סיפר על שחקן הרכש החדש: "הרגשנו בצורך לחזק את הקבוצה, טרל שחקן קשוח וקבוצתי, עם ניסיון אירופי ומגיע בכושר משחק, נחבר אותו אלינו בפגרת הנבחרות". בהמשך התייחס לדונלדסון שעזב: "אנחנו רוצים להודות לג'אקים על תרומתו למועדון והיותו אישיות מיוחדת".

דרוקר, מחזק את הסגל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי