שמרה על הבית: 73:82 לירושלים על חולון בארנה

עידן זלמנסון, כריס קרמר, סולימאן בריימו | לירון מולדובן

מחזיקת הגביע עדיין מושלמת בליגה, טיישון תומאס כיכב נגד האקסית עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים. דאבל-דאבל של כריס ג'ונסון לא הספיק לסגולים, שהפסידו בכל שלושת משחקיהם עד כה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים יכולה לסמן וי גדול על השבוע האחרון. מחזיקת הגביע גברה הערב (ראשון) 73:82 על הפועל חולון במשחק המרכזי של המחזור השישי בליגת העל, ולמרות שהופיעה לשלושת המשחקים האחרונים עם רוטציה של שבעה שחקנים בלבד, מחזיקת הגביע השלימה ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בסך הכל, כשהיא שומרת על מאזן מושלם.

האדומים מהבירה נהנו מיכולת נפלאה של טיישון תומאס, שהצטיין נגד קבוצתו לשעבר ולא היה רחוק מטריפל-דאבל. כריס קרמר, שחתם אתמול רשמית על הארכת חוזהו עד תום העונה, שוב הראה למקבלי ההחלטות במועדון שהם פעלו נכון כשבחרו בו על פני טאריק פיליפ, ותמיר בלאט שמר על ממוצע האסיסטים הגבוה בדרך לניצחון חשוב עבור החבורה של עודד קטש.

בצד השני, הפועל חולון יכולה לטעון להגנתה שהיא פגשה שלוש קבוצות מצוינות (מכבי ראשל"צ וגלבוע/גליל לפני הערב) בפתיחת העונה, אך בסופו של דבר היא סופרת שלושה הפסדים ועדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה בליגה. כריס ג'ונסון, שחקן הפועל ירושלים לשעבר, סיפק יכולת מצוינת וסיים עם דאבל-דאבל, אך מלבדו רק פרדריק בורדיון הגיע לספרות כפולות ונגד קבוצת התקפה כמו זו שהסגולים פגשו הערב, זה פשוט לא מספיק.

הצגה של טיישון תומאס נגד האקסית | לירון מולדובן
ג'ונסון. דאבל-דאבל שלו לא הספיק | לירון מולדובן

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 23 (11 ריבאונדים, 7 אסיסטים), סולימאן בריימו 16, כריס קרמר 14, תמיר בלאט 12 (4/5 לשלוש, 8 אסיסטים), עדי כהן סבן 7, אדם אריאל 6, עידן זלמנסון 4.

קלעו להפועל חולון: כריס ג'ונסון 28 (5/7 לשלוש, 10 ריבאונדים), פרדריק בורדיון 13, סי ג'יי האריס 9, אייזיאה מיילס ו-ווילי וורקמן (10 ריבאונדים) 7 כ"א, יוגב אוחיון 5, טיירוס מגי 4.

טיירוס מגי. חסר לסגולים הערב | לירון מולדובן

מהלך המשחק

תמיר בלאט פתח עם שתי שלשות ושני אסיסטים לסולימאן בריימו שקלע שש נקודות מהירות, כריס קרמר הוסיף חמש משלו וירושלים ברחה ל-7:16 מהיר. סי ג'יי האריס צלף פעמיים מחוץ לקשת וקיזז, אבל בלאט הלוהט סידר אסיסט לטיישון תומאס ובהמשך הוסיף עוד שלשה. בצד שני, שלשות של כריס ג'ונסון ויוגב אוחיון השאירו את חולון צמודה, בדרך ל-21:26 למארחת אחרי רבע אחד.

יוגב אוחיון עלה טוב לרבע השני, מסר אסיסט לווילי וורקמן והמשיך לשתי קליעות מקו העונשין, ג'ונסון שוב הפציץ מרחוק וקבע שוויון 30:30, שש דקות וחצי להפסקה. דקות טובות של תומאס, שתרם שלושה סלים ואסיסט לשלשה של אדם אריאל, הגדילו חזרה ל-34:39, אבל בורדיון קלע אחת מהקו וסידר לג'ונסון שלשה נוספת, שצימקה ל-41:38 בתום מחצית אחת.

בלאט וקרמר. משחק מצוין לשניהם | לירון מולדובן

תומאס המשיך ביכולת הטובה עם ארבע נקודות מהירות ברבע השלישי, אך בורדיון הפציץ פעמיים מעבר לקשת ושמר את הסגולים קרובים. שלשה של אייזיאה מיילס קבעה מהפך ראשון, תומאס ענה בסל אבל בורדון החזיר באחד משלו וג'ונסון, עם שש נקודות רצופות, נתן לחולון יתרון שיא של 50:57. בדקה וחצי האחרונות, בריימו, בלאט וקרמר קלעו שלשות חשובות, האחרונה שבהן על הבאזר, וחתמו את הרבע השלישי על 59:59.

תומאס ובריימו העלו את הירושלמים לפלוס חמש, מיילס ובורדיון דאגו לצמק לנקודה בצד השני. תומאס הוסיף דאנק אחרי ריבאונד התקפה, עדי כהן סבן ואריאל קלעו שלשה כל אחד בדרך ל-66:72 לקבוצה מהבירה. ג'ונסון קיזז חצי מההפרש עם השלשה החמישית שלו, בריימו ו-וורקמן קלעו כל אחד מהקו, אבל הביג-מן הוסיף מהלך של סל ועבירה והחזיר את הפער לשש נקודות.

דדאס. עדיין ללא ניצחון | לירון מולדובן
קטש. הפועל ירושלים עדיין מושלמת | לירון מולדובן
בלאט שמר על ממוצע האסיסטים הגבוה | לירון מולדובן
סי ג'יי האריס. פתיחת עונה מאכזבת לחולון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי