ספרופולוס: "סנדי כהן עבר על החוקים ולכן לא חזר לשחק"

יאניס ספרופולוס | קובי אליהו

מאמן מכבי ת"א התייחס לתקרית עם הפורוורד, שכעס לאחר שהוחלף באמצע הרבע הראשון ולא שב לפרקט ב-75:81 על הפועל חיפה. בלייזר: "כספי ודיברתולומאו ייכנסו לכושר ונעלה על דרך המלך"

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים שוברי לב ביורוליג, מכבי תל אביב שבה הערב (שני) לזירה המקומית ורשמה ניצחון שלישי בשלושה מחזורים כאשר גברה 75:81 על הפועל חיפה. סיפור המשחק היה ללא ספק חזרתם של עומרי כספי וג'ון דיברתולומאו לשחק אחרי כשנה, וכמובן גם התקרית המוזרה עם סנדי כהן, שהוחלף באמצע הרבע הראשון, התעצבן, התעמת עם יאניס ספרופולוס ולא חזר לפרקט עד לסיום.

"אלה דברים שקורים במהלך משחקים", אמר ספרופולוס על התקרית עם סנדי כהן. "כולם צריכים לציית לחוקים, יש חוקי משמעת בקבוצה והוא עבר עליהם ולכן הוא גם לא קיבל דקות עד לסיום ההתמודדות".

"עד לדקות הסיום היינו טובים ושלטנו במשחק", המשיך המאמן היווני. "הפועל חיפה ניסתה לחזור. לא אהבתי בארבע וחצי הדקות האחרונות שהיה רפיון, עשינו עבירות ונתנו להם צ'אנס להקטין את ההפרש. אני שמח מחזרתם של כספי ודיברתולומאו וגם מההופעה שלהם. זה לא קל לחזור לשחק אחרי שנה ולעשות את מה שהם עשו. אנחנו מנסים להכניס אותם לעניינים".

סנדי כהן
סנדי כהן | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

האם הוא מרגיש שהקבוצה מוכנה למילאנו ביום חמישי: "נהיה מוכנים, נבוא להילחם. הליגה הישראלית היא מאוד אגרסיבית, כולם ראו איך הפועל חיפה שיחקה נגדנו היום. אנחנו לומדים במשחקים האלה ומשתפרים. אנחנו רוצים להמשיך להשתפר לקראת משחקי היורוליג".

עוז בלייזר, שהצטיין והוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות, הוסיף: "אנחנו רוצים להמשיך ולנצח. אנחנו לא יכולים להיראות פה לא טוב ואז לרצות לנצח ביורוליג. אני שמח שנראינו טוב מבחינה הגנתית, זה חשוב בשבילנו ובשביל השטף שלנו. זה לדעתי היה המשך של המחצית השנייה בוולנסיה שבאמת שיחקנו שם טוב, חוץ מהדקה האחרונה שהיא הייתה קצת שברון לב. תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר, אני מקווה שאנחנו שם".

למה קשה לקבוצה 'להרוג משחקים': "אני חושב שזה בצד המנטלי. אנחנו כל כך רוצים לנצח ולפעמים זה כמו לשחק עם משקולות על הרגליים דווקא בגלל הרצון הזה. צריכים להמשיך עם הרצון הזה, רק לקחת נשימה עמוקה. אנחנו מספיק טובים כדי לנצח את המשחקים האלה וגם את המשחקים שהפסדנו".

חזרתם של כספי ודיברתולומאו: "זה תענוג. מאז מכבי חיפה חיכיתי לשחק עם דיברתולומאו. זו זריקת עידוד רצינית, הם מאוד חשובים בשבילנו. ראו כמה כולם שמחו. ככל שהזמן יעבור הם ייכנסו יותר ויותר לכושר ונעלה על דרך המלך".

עוז בלייזר | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי