הבחירה בדראפט ופתיחת העונה הרעה של הפועל ת"א: ים מדר מדבר

ים מדר | דני מרון

הרכז התראיין ל-103FM, סיפר על הרגע הגדול בקריירה והתייחס לכך שנבחר על ידי בוסטון: "שמח שמועדון כזה גדול בחר בי. עכשיו זה רק מתחיל". על הקשיים של האדומים: "לוקח זמן להתחבר כקבוצה"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר חווה ים מדר את רגע השיא בקריירה שלו, כאשר נבחר על ידי בוסטון סלטיקס בדראפט ה-NBA. בראיון ל-103FM, הרכז סיפר היום (שלישי) על עתידו בליגת הכדורסל הטובה בעולם ובנוסף, התייחס לפתיחת העונה הרעה של הפועל תל אביב.

האזינו לראיון

תחילה דיבר מדר על הבחירה בדראפט: "בשבילי זה היה חלום מגיל צעיר שהתגשם, שאני שמח מאוד שהצלחתי להגשים אותו. אני לא חושב שזה נגמר עכשיו, אלא רק מתחיל. להיבחר בדראפט ולעשות צעד כזה גדול לעבר החלום זה חשוב. אני שמח שזה קרה בשלב כזה בקריירה שלי והעובדה שבוסטון היא זו שבחרה בי טובה".

על עתידו בבוסטון: "אני שמח שמועדון כזה גדול בחר בי. כבוד להיות חלק ממנו. בסופו של דבר, אם מסתכלים על זה, אני חושב שאני עדיין לא יודע איך הדברים ייראו בהמשך. הדבר הכי טוב עכשיו הוא ליהנות מהסיטואציה. אני לא יכול לעשות יותר מדי עכשיו לגבי העניין הזה".

מדר. "שמח שמועדון כזה גדול בחר בי" | ספורט1

האם ידע שבחרו בו בזמן אמת: "קיבלתי שיחה מהסוכן שלי בערך דקה לפני שזה קרה, אז ידעתי קצת לפני שזה נודע בטלוויזיה. לא היה את כל התמונה שלנו בזמן השידור, כי אנחנו פחות רצינו שהכל יהיה מצולם ומתועד. רצינו יותר אינטימי. אולי בגלל שלא היו לנו מצלמות בבית, אז גם לא הראו את הבחירה. לא צריך יותר מזה לדעתי".

האם מישהו מבוסטון שוחח איתו: "הם צריכים לדבר איתי בקרוב. חוגגים עכשיו בארה"ב את חג ההודיה ואחרי זה אני מאמין שתהיה שיחה על הכל – על איך הם רואים אותי במועדון ואני אדע לאן הם מכוונים אותי, לאיזו תקופה ולאיזה זמן".

שאיפה לשחק באירופה: "שואף לשחק ברמות הכי גבוהות. אני חושב שככל שאני יעשה את זה בגיל יותר צעיר, זה יתרום יותר לקריירה שלי. החלום שלי הוא לשחק ב-NBA ואני אעשה הכל כדי להגיע לשם".

מדר. "שואף לשחק ברמות הגבוהות ביותר" | דני מרון

היכולת הטובה שהציג ב'עונת הקורונה': "היה לי יותר זמן לעבוד עם עצמי בזמן הפגרה. אם אתה משחק טוב, כנראה שתלך לנבחרת ישראל ואז בקיץ אתה לא תתאמן עם עצמך במהלך הפגרה. בזמן הקורונה היה לי הרבה זמן לעבוד על עצמי ולהתחזק. זה עבד לי וראו את זה במשחקים של הקבוצה".

פתיחת העונה של הפועל ת"א: "כמו כל דבר בחיים האלו, אני חושב שזה לוקח זמן. לא פתחנו כמו שרצינו וזה ייקח זמן להתחבר כקבוצה. אנחנו צריכים להבין איך נעשה דברים טובים ביחד. מקווה לחזור אחרי פגרת הנבחרת ולשנות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי