כספי בסגל מכבי ת"א לנהריה, ווילבקין וז'יז'יץ' בחוץ

עומרי כספי | קובי אליהו

בזמן שקבוצות הכדורסל המקומיות עסוקות בליגה הבלקנית, ובעיצומה של פגרת הנבחרות, בליגת העל ייערך מחר (ראשון) משחק השלמה מהמחזור הראשון, בין זו שעוד לא הפסידה לזו שעוד לא ניצחה: מכבי…

(גודל טקסט)

בזמן שקבוצות הכדורסל המקומיות עסוקות בליגה הבלקנית, ובעיצומה של פגרת הנבחרות, בליגת העל ייערך מחר (ראשון) משחק השלמה מהמחזור הראשון, בין זו שעוד לא הפסידה לזו שעוד לא ניצחה: מכבי תל אביב תצא לצפון הרחוק ותתארח אצל עירוני נהריה. הצהובים ניצחו בכל שמונת המפגשים בין הקבוצות בשלוש השנים האחרונות, כאשר ניצחון הבית האחרון של הצפוניים על האלופה היה באפריל 2016, 85:86 דרמטי מסל ניצחון של קוואמה ווהן. רק שחקן אחד בסגל הנוכחי של מכבי תל אביב השתתף באותו משחק, וזהו דראגן בנדר שפתח אז בחמישייה וקלע 11 נקודות.

אחרי שקיבל מנוחה במשחק נגד מילאנו ביורוליג, עומרי כספי, שמשחקו האחרון עד לתחילת השבוע החולף היה בביקור בעין שרה אשתקד, נרשם בסגל של יאניס ספרופולוס לקראת מחר. גם ג'ון דיברתולומאו ישחק, כאשר אלייז'ה בראיינט ודראגן בנדר שבו לסגל אחרי שלא התלבשו נגד הפועל חיפה, על חשבונם של סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' שיקבלו מנוחה. באשר לעידן אלבר, שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, הקבוצה הודיעה היום כי הוא סובל משבר קל באזור שורש כף היד וייעדר מהאימונים בשבועיים הקרובים.

מכבי תל אביב מגיעה לאחר הפסד אכזרי נגד מילאנו, שהיה השלישי ברציפות שלה ביורוליג. בליגה, הצהובים גברו עד כה על הפועל אילת, בני הרצליה והפועל חיפה וכאמור, טרם רשמו הפסד. כספי יקבל מחר הזדמנות להגיע ל-1,000 נקודות בקריירה בליגת העל, ציון דרך שהוא רחוק ממנו תשע נקודות בלבד.

בצד הסגול, נהריה רושמת את פתיחת העונה החלשה ביותר שלה מאז עונת 2014/15, אז התחילה עם חמישה הפסדים רצופים, כך שמחר היא תנסה להימנע מהשוואת השפל. כדי לעשות את זה היא תצטרך לשפר את ההגנה, שספגה 90 נקודות ומעלה בכל אחד משלושת המשחקים הקודמים.

עידן אלבר ייעדר שבועיים מהאימונים | ברני ארדוב
ווילבקין יקבל מנוחה בנהריה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי