יפתח זיו: "אני מכוון לליגה הספרדית, מרגיש בשל"

יפתח זיו | דני מרון

אחרי פתיחת עונה טובה בגלבוע/גליל והעפלה ליורובאסקט עם הנבחרת, הרכז דיבר על עתידו בתכנית הספורט של 103FM והצהיר: "רוצה לעשות את קפיצת המדרגה למקומות גדולים יותר"

(גודל טקסט)

יפתח זיו, שחקן נבחרת ישראל והפועל גלבוע/גליל בכדורסל, עלה אתמול (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103MF והתייחס לתקופה המצוינת בה הוא נמצא והרצון להשתדרג לליגה גדולה יותר.

זיו פתח את דבריו והתייחס להישג עם הנבחרת ופתיחת העונה הטובה של הקבוצה: "אני שמח שדברים מתחברים לי, גם בנבחרת וגם בקבוצה. שמח על ההחלטה להישאר בגלבוע, אין ספק שהקבוצה נראית טוב ביחס לליגה. אני מאושר. צריך להישאר צנוע, שקט ולהמשיך לעבוד קשה. אני מקווה שאמשיך כך. אני מקווה שנעשה עונה טובה ואז אעשה את קפיצת המדרגה ואצא לאירופה. אני מרגיש מוכן, בשל וחושב שמבחינת רמה אני יכול להיות פקטור. מקווה שזה ייצא לפועל".

זיו המשיך והתייחס לעתידו: "אני רוצה לעשות קפיצת מדרגה למקומות גדולים יותר, הצהרתי את זה יותר מפעם אחת. הייתי רוצה לשחק בשתי מסגרות. ליגה ספרדית זה מקום שאני מכוון אליו. היו בקיץ האחרון קצת דיבורים ולחשושים, אבל זה לא יצא לפועל. זה לא הסתדר מקצועית וגם הקורונה קצת הרסה לנו. אני שמח על איפה שאני נמצא".

האזינו לראיון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי