ז'יז'יץ': "צריכים למצוא את הדרך להתמודד עם השיפוט"

אנטה ז'יז'יץ' מול נמרוד לוי | אודי ציטיאט

אחרי שבלט בניצחון מכבי ת"א על נס ציונה, הסנטר סיפר על ההתאקלמות: "זה שונה מה-NBA, עם הזמן כולנו ניראה איך שאנחנו אמורים להיראות". ספרופולוס: "אנחנו צריכים לשפר את ריבאונד ההגנה"

(גודל טקסט)

ללא סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר ואלייז'ה בריאנט, שקיבלו מנוחה לקראת המשחק החשוב מול באסקוניה ביורוליג בחמישי, מכבי תל אביב גברה אמש (שני) 58:65 על עירוני נס ציונה ועלתה למאזן 1:5 בליגת ווינר סל. הצהובים כמעט איבדו יתרון בן 20 נקודות, אך דראגן בנדר (19 נקודות ו-11 ריבאונדים), טיילר דורסי (16 נקודות), אנטה ז'יז'יץ' (12 נקודות ו-9 ריבאונדים) וכריס ג'ונס (10 נקודות) קלעו בספרות כפולות והובילו את המאמן יאניס ספרופולוס לניצחון.

ספרופולוס התייחס לכך שקבוצתו איבדה יתרון משמעותי ונס ציונה כפתה סיום צמוד: "החמצנו כמה זריקות פנויות וליי-אפים ולכן התחלנו להסס גם בהגנה. לא היינו יעילים בהגנה באותה מידה ברבע השלישי, בעיקר בגלל ההתקפה. לא היו לנו רעיונות, לא קראנו נכון את המשחק. שיחקנו טוב יותר ב-6-7 דקות האחרונות. היה חשוב שההגנה שלנו ברבע האחרון איפשרה ליריבה לקלוע רק 11 נקודות. אני מרוצה כי נס ציונה זאת קבוצת התקפה טובה והם לא קלעו הרבה. אנחנו צריכים לשפר את ריבאונד ההגנה".

על השחקנים שחזרו מפציעות ארוכות: "זוסמן, דיברתולומיאו וכספי יצטרכו זמן, אנחנו צריכים סבלנות. אין מטה קסמים שימחק את העובדה שהם לא שיחקו הרבה זמן. הם עדיין לא בכושר הכי טוב ואסור לשכוח שזה היה משחק שלישי שלנו בחמישה ימים, היריבה שיחקה בפעם האחרונה לפני שבוע. הם עובדים טוב מאוד ואנחנו צריכים להיות פתוחים לשילוב שלהם".

עומרי כספי מול נמרוד לוי | אודי ציטיאט

אנטה ז'יז'יץ' הוסיף: "אני מרגיש טוב יותר עכשיו. בכדורסל יש תקופות, מה שחשוב זה להתעלות מהן. הפעם עשיתי עבודה טובה". כשנשאל על בנדר, שהוביל את הקבוצה עם 19 נק' ו-12 ריב', ז'יז'יץ' סיפר: "דראגן שחקן מוכשר מאוד. שנינו גבוהים ועוזרים אחד לשני. פתחנו את המשחק בצורה אגרסיבית מאוד והוא גם מוסר טוב שמוצא אותי הרבה ברגעים הנכונים, זה עוזר מאוד".

הסנטר הקרואטי סיכם: "השופטים עושים את עבודתם. השחקנים בליגה יותר נמוכים, מגיעים מכל מקום ומאוד אגרסיביים. אפשר לקבל או לא לקבל שריקות. זה שונה מה-NBA, אנחנו צריכים למצוא את הדרך להתמודד עם זה. אנחנו עובדים קשה, משתפרים ועם הזמן כולנו ניראה איך שאנחנו אמורים להיראות".

טל דן, אנטה ז'יז'יץ | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי