ברביעי: הפועל חולון ומכבי חיפה מחפשות ניצחון שני העונה

סי ג'יי האריס | דני מרון

הסגולים של דדאס יקוו להמשיך במומנטום מהניצחון על מכבי תל אביב ולשפר את מאזנם ל-3:2, הירוקים מנגד ינסו להתאושש מההפסד הדרמטי לנהריה

(גודל טקסט)

משחק אחד ויחיד ייערך מחר (רביעי, 19:00) בליגת ווינר סל והוא יפגיש בין הפועל חולון, שבשבת ניצחה לראשונה העונה במשחקה הרביעי והיא עשתה זאת מכולן דווקא מול האלופה מכבי תל אביב, למכבי חיפה שגם היא עם ניצחון בודד עד כה, אבל אחרי חמישה משחקים.

בשבת כאמור ניצחה חולון לראשונה העונה, 76:79 את מכבי תל אביב, במשחק בו פיגרה לשתי דקות בלבד ברבע האחרון והציגה מספרים נהדרים של 11 שלשות ו-13 כדורים חוזרים בהתקפה, כשמעל כולם בלט סי.ג'יי האריס עם 26 נקודות ומדד פלוס-מינוס של 11. גם מקסים דה זאו עם 15 נקודות ושלוש שלשות רשם הופעת בכורה מאוד מוצלחת בליגה. יוגב אוחיון וריצ'י האוול יעדרו מהמשחק ומי שלא ירשם הוא טיירוס מגי.

מן העבר השני, מכבי חיפה תתייצב גם הפעם ללא כריס דאו הפצוע. במחזור שעבר היא נכנעה 110:102 לעירוני נהריה לאחר הארכה, במשחק בו היתרון עבר מיד ליד לא פחות מ-33 פעמים. רומן סורקין, שחקן נבחרת ישראל, הצטיין עם 25 נקודות וגם דונטה סמית' הוסיף 21, ו-8 אסיסטים לצד שיא קריירה של 5 שלשות, אך זה כאמור לא הספיק.

אגב, כל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון ביתי ולמעשה ניצחון החוץ האחרון של מכבי חיפה על חולון במסגרת העונה הסדירה היה בפברואר 2014, אז דונטה סמית' קלע זריקת עונשין בשנייה האחרונה.

דונטה סמית' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי